John Timperley
Získajte kontakt na úspech - Nové vydanie praktickej príručky biznis komunikácie
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.
Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Eastone Books |
Rok vydania | 2011 |
Počet strán | 208 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 276 g |
Rozmery (š-v-h) | 207x145 |
EAN | 9788081091445 |
Dodacia doba | nedostupné |