John Timperley

Získajte kontakt na úspech - Nové vydanie praktickej príručky biznis komunikácie

Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.

Získavanie kontaktov a budovanie vzťahov hrá nesmierne dôležitú úlohu pri dosahovaní úspechu jednotlivcov i organizácií. Väčšina ľudí v oblasti obchodu, predaja či marketingu nie je však po tejto stránke práve najzručnejšia. Zvyknú mať problémy pri nadväzovaní kontaktov s potencionálnymi obchodnými partnermi, rozvíjaní vzájomného vzťahu tak, aby bol pre obe strany prínosom po stránke obchodnej i ľudskej, a pri budovaní siete kontaktov, ktoré im pomôžu pri dosahovaní vytýčených cieľov či riešení problémov. Táto kniha vás naučí, ako: - sa predstaviť tak, aby ste vzbudili záujem a zanechali silný dojem čo najlepšie využiť svoju vizitku ako komunikačný nástroj - elegantne zmeniť spoločenský rozhovor na obchodnú diskusiu úspešne nadviazať na prvý kontakt a ďalej pokračovať v budovaní vzťahu - využívať svoju databázu kontaktov na získavanie odporúčaní, nových klientov a zákaziek - komunikovať efektívne a presvedčivo v písomnom styku, po telefóne, pri osobnom stretnutí, či prezentácii - byť skvelým hostiteľom, ktorý pozná nepísané zásady biznis etikety a mnoho ďalších komunikačných zručností.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Eastone Books
Rok vydania 2011
Počet strán 208
Typ viazania brožovaná
Hmotnosť (g) 276 g
Rozmery (š-v-h) 207x145
EAN 9788081091445
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Manažment sociálnych sietí
-9%
Kuchta Martin, Jankovič Michal
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,99 €
15,47 €
Finanční analýza - 7. aktualizované vydání
-9%
Růčková Petra
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,54 €
13,24 €
Image a firemní identita
-9%
Vysekalová J., Mikeš J.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,10 €
15,57 €
Žltá kniha budovania značky
-9%
Michal Pastier
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
35,90 €
32,67 €
The Diary of a CEO: 33 zákonov pre život a podnikanie
-9%
Steven Bartlett
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
23,90 €
21,75 €
Podnikateľský mýtus - Prečo väčšina malých firiem nefunguje a ako to zmeniť
-9%
Michael E. Gerber
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
10,99 €
10,01 €
Průvodce úspěšného obchodníka
-9%
Neckař Petr, Kolář David, Janeček David
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,43 €
16,78 €
Základy úspěšného podnikání - Průvodce z
-9%
Alena Šafrová Drášilová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €