William Higham

Trendológia - Ako rozpoznať a predpovedať budúce trendy v správaní zákazníkov

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, ktorý pomáha poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do získania konkurenčnej výhody a zisku. Kniha je rozdelená na dve časti: trendy a trend marketing. V prvej časti sa autor zaoberá tým, čo sú trendy, prečo sú dôležité, ako sa rodia, ako môžu ovplyvniť každý výrobný sektor či spotrebiteľský segment a ako predvídanie trendov môže firme priniesť ďalšie obchodné príležitosti či rozšíriť jej pole pôsobnosti. V druhej časti Trendológie autor navrhuje rámec pre „trend marketing“. Tento pojem vysvetľuje ako postupný proces úspešnej implementácie trendov do obchodnej stratégie. Trendológia ukazuje čitateľovi, ako: - sa dajú trendy spozorovať skôr, než sa stanú súčasťou prevládajúceho prúdu, ako ich objaviť v nočných kluboch či štatistikách, sledovaných skupinách či na online fórach; - trendy predvídať a odhadnúť ich ďalší vývoj, - zistiť, či, ako a kedy trendy ovplyvnia biznis a zákazníkov, - najefektívnejšie trendy využiť v prospech biznisu, - využiť pozitívne vplyvy trendov a vyhnúť sa negatívnym; - ako o dôležitosti trendov presvedčiť ostatných a ich skúmanie zaviesť ako politiku podniku, - a ako využiť trendy na celkové zlepšenie obchodnej stratégie či marketingu.

Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, ktorý pomáha poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do získania konkurenčnej výhody a zisku. Kniha je rozdelená na dve časti: trendy a trend marketing. V prvej časti sa autor zaoberá tým, čo sú trendy, prečo sú dôležité, ako sa rodia, ako môžu ovplyvniť každý výrobný sektor či spotrebiteľský segment a ako predvídanie trendov môže firme priniesť ďalšie obchodné príležitosti či rozšíriť jej pole pôsobnosti. V druhej časti Trendológie autor navrhuje rámec pre „trend marketing“. Tento pojem vysvetľuje ako postupný proces úspešnej implementácie trendov do obchodnej stratégie. Trendológia ukazuje čitateľovi, ako: - sa dajú trendy spozorovať skôr, než sa stanú súčasťou prevládajúceho prúdu, ako ich objaviť v nočných kluboch či štatistikách, sledovaných skupinách či na online fórach; - trendy predvídať a odhadnúť ich ďalší vývoj, - zistiť, či, ako a kedy trendy ovplyvnia biznis a zákazníkov, - najefektívnejšie trendy využiť v prospech biznisu, - využiť pozitívne vplyvy trendov a vyhnúť sa negatívnym; - ako o dôležitosti trendov presvedčiť ostatných a ich skúmanie zaviesť ako politiku podniku, - a ako využiť trendy na celkové zlepšenie obchodnej stratégie či marketingu.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Eastone Books
Rok vydania 2010
Počet strán 280
Typ viazania pevná s prebalom
Hmotnosť (g) 517 g
Rozmery (š-v-h) 225x155
EAN 9788081091469
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Najväčší obchodník na svete II. časť -   Koniec príbehu
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Kincukuroi - Umenie liečiť emočné rany
-9%
Tomás Navarro
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Ako sa vyznať v cudzích ľuďoch
-9%
Malcolm Gladwell
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €
Uspejte v online
Performics a kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Mních, ktorý predal svoje Ferrari
-9%
Robin Sharma
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,99 €
9,10 €
Hodnocení - Management do kapsy 12
-83%
Frank Scott-Lennon
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,89 €
1,00 €
Mezinárodní turismus
-70%
Monika Palatková
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
3,90 €