William Higham
Trendológia - Ako rozpoznať a predpovedať budúce trendy v správaní zákazníkov
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, ktorý pomáha poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do získania konkurenčnej výhody a zisku. Kniha je rozdelená na dve časti: trendy a trend marketing. V prvej časti sa autor zaoberá tým, čo sú trendy, prečo sú dôležité, ako sa rodia, ako môžu ovplyvniť každý výrobný sektor či spotrebiteľský segment a ako predvídanie trendov môže firme priniesť ďalšie obchodné príležitosti či rozšíriť jej pole pôsobnosti. V druhej časti Trendológie autor navrhuje rámec pre „trend marketing“. Tento pojem vysvetľuje ako postupný proces úspešnej implementácie trendov do obchodnej stratégie. Trendológia ukazuje čitateľovi, ako: - sa dajú trendy spozorovať skôr, než sa stanú súčasťou prevládajúceho prúdu, ako ich objaviť v nočných kluboch či štatistikách, sledovaných skupinách či na online fórach; - trendy predvídať a odhadnúť ich ďalší vývoj, - zistiť, či, ako a kedy trendy ovplyvnia biznis a zákazníkov, - najefektívnejšie trendy využiť v prospech biznisu, - využiť pozitívne vplyvy trendov a vyhnúť sa negatívnym; - ako o dôležitosti trendov presvedčiť ostatných a ich skúmanie zaviesť ako politiku podniku, - a ako využiť trendy na celkové zlepšenie obchodnej stratégie či marketingu.
Trendológia je jedna z prvých kníh, ktorá pomenúva existujúce trendy a odhaľuje ich silný vplyv na svetové trhy. William Higham, uznávaný odborník v oblasti spotrebiteľského výskumu, v nej na konkrétnych príkladoch dokazuje, aké dôležité je pre firmy trendy správne predpovedať a zaoberať sa nimi. Trendológia je prehľadný a systematicky koncipovaný sprievodca, ktorý pomáha poznatky zo skúmania trendov (toho, čo konečný spotrebiteľ ešte len bude chcieť) pretaviť do získania konkurenčnej výhody a zisku. Kniha je rozdelená na dve časti: trendy a trend marketing. V prvej časti sa autor zaoberá tým, čo sú trendy, prečo sú dôležité, ako sa rodia, ako môžu ovplyvniť každý výrobný sektor či spotrebiteľský segment a ako predvídanie trendov môže firme priniesť ďalšie obchodné príležitosti či rozšíriť jej pole pôsobnosti. V druhej časti Trendológie autor navrhuje rámec pre „trend marketing“. Tento pojem vysvetľuje ako postupný proces úspešnej implementácie trendov do obchodnej stratégie. Trendológia ukazuje čitateľovi, ako: - sa dajú trendy spozorovať skôr, než sa stanú súčasťou prevládajúceho prúdu, ako ich objaviť v nočných kluboch či štatistikách, sledovaných skupinách či na online fórach; - trendy predvídať a odhadnúť ich ďalší vývoj, - zistiť, či, ako a kedy trendy ovplyvnia biznis a zákazníkov, - najefektívnejšie trendy využiť v prospech biznisu, - využiť pozitívne vplyvy trendov a vyhnúť sa negatívnym; - ako o dôležitosti trendov presvedčiť ostatných a ich skúmanie zaviesť ako politiku podniku, - a ako využiť trendy na celkové zlepšenie obchodnej stratégie či marketingu.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Eastone Books |
Rok vydania | 2010 |
Počet strán | 280 |
Typ viazania | pevná s prebalom |
Hmotnosť (g) | 517 g |
Rozmery (š-v-h) | 225x155 |
EAN | 9788081091469 |
Dodacia doba | nedostupné |