Štefan Kassay
Podnik a podnikanie - Strategická komunikácia
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorantom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, vrcholných a stredných manažérov. Je užitočná pre odborníkov v rozličných oblastiach, pretože jej zjednocujúcim aspektom je riadenia ako disciplína univerzálneho významu.
Kniha je určená širokému okruhu odborných čitateľov. Uľahčí štúdium zložitej problematiky účastníkom postgraduálneho štúdia a rekvalifikačných kurzov, doktorantom a študentom iných foriem vyššieho vzdelávania. Kniha vytvára mostík medzi teóriou a praxou a je využiteľná pre vlastníkov podnikov, akcionárov, vrcholných a stredných manažérov. Je užitočná pre odborníkov v rozličných oblastiach, pretože jej zjednocujúcim aspektom je riadenia ako disciplína univerzálneho významu.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | VEDA vydavatelstvo |
Rok vydania | 2010 |
Počet strán | 803 |
Typ viazania | pevná |
Hmotnosť (g) | 3390 g |
Rozmery (š-v-h) | 305x230 |
EAN | 9788022411349 |
Dodacia doba | nedostupné |