autor neuvedený
Škola rozvíjania emociálnej inteligencie žiakov
Skúsené autorky, školské psychologičky, predkladajú v tejto knihe svoje bohaté skúsenosti s rozvíjaním osobnosti žiakov v humanistickej alternatívnej škole. Dôraz kladú na rozvíjanie emocionálnej inteligenice žiakov - intrapersonálnej aj interpersonálnej - pri intenzívnej spolupráci školských psychológov s učiteľmi, výchovnými poradcami, poradenskými psychológmi a rodičmi. Čitatelia sa dozvedia o procese a výsledku práce so žiakmi v oblasti výchovy a vzdelávania prostredníctvom nových, netradičných prístupov, postupov a stratégií a získajú informácie o efektívnych prístupoch pri skvalitňovaní správania sa a učenia žiakov, zlepšovaní sociálnych vzťahov v triedach a optimalizovaní procesu profesionálnej orientácie žiakov, založených na ideách humanistickej psychológie.
Skúsené autorky, školské psychologičky, predkladajú v tejto knihe svoje bohaté skúsenosti s rozvíjaním osobnosti žiakov v humanistickej alternatívnej škole. Dôraz kladú na rozvíjanie emocionálnej inteligenice žiakov - intrapersonálnej aj interpersonálnej - pri intenzívnej spolupráci školských psychológov s učiteľmi, výchovnými poradcami, poradenskými psychológmi a rodičmi. Čitatelia sa dozvedia o procese a výsledku práce so žiakmi v oblasti výchovy a vzdelávania prostredníctvom nových, netradičných prístupov, postupov a stratégií a získajú informácie o efektívnych prístupoch pri skvalitňovaní správania sa a učenia žiakov, zlepšovaní sociálnych vzťahov v triedach a optimalizovaní procesu profesionálnej orientácie žiakov, založených na ideách humanistickej psychológie.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Vydavateľstvo Príroda, s.r.o. |
Rok vydania | 2002 |
Počet strán | 301 |
Typ viazania | Paperback |
Hmotnosť (g) | 500 g |
Rozmery (š-v-h) | 240x164 |
EAN | 9788007011779 |
Dodacia doba | nedostupné |