Slavka Pitoňáková

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.

Jazyk slovenský
Vydavateľ EDIS-vydavateľstvo
Rok vydania 2021
Počet strán 154
Typ viazania pevná
Hmotnosť (g) 435 g
Rozmery (š-v-h) 250x175
EAN 9788055418346
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Maturita z biológie, 2. vydanie
-9%
Ján Križan, Mária Križanová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €
Vynálezy a inovácie - Stručná história prehnaných očakávaní a neúspechov
-9%
Václav Smil
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,95 €
16,34 €
Zlodejka kníh, 4. vydanie
-9%
Markus Zusak
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Veľká ilúzia alebo ako sa stavia filmový zázrak
-9%
Tomáš Berka
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,95 €
18,16 €
Ako prach vo vetre
-9%
Leonardo Padura
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,95 €
18,16 €
Dýchaj ako macko
-9%
Kira Willey
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,99 €
9,10 €
Bodka k bodke 1 - spoj čísla vyfarbi
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
3,50 €
3,19 €
Viac než milenka
-9%
Mary Baloghová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €