Slavka Pitoňáková

Úvod do štúdia mediálnych produktov

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.

Vysokoškolská učebnica prináša syntetizujúci pohľad na rozsiahlu problematiku mediálnych produktov a v istých ohľadoch dopĺňa nedostatok študijnej literatúry orientovanej na otázky mediálnej produkcie. Publikácia je prioritne určená študentom študijného odboru mediálne a komunikačné štúdiá, špecificky študentom študijného programu mediamatika a kultúrne dedičstvo, ktorí majú vo svojich učebných plánoch vyčlenený priestor aj pre predmety orientované na oblasť mediálnych a komunikačných štúdií, čo vyplýva aj z čoraz nástojčivejšej potreby kvalitnej prezentácie a propagácie kultúrneho dedičstva. Obsah tvorí súbor a výklad poznatkov k osnovým aspektom kľúčových tém, postupne sú predstavené pojmy, teórie aj procesy týkajúce sa sveta médií, často s krátkym historickým exkurzom alebo, naopak, s prepojením na aktuálne dianie. Kompozičné členenie na 12 kapitol korešponduje s typickým rozsahom semestrálneho kurzu predmetu mediálna produkcia. Súčasťou každej kapitoly je súbor odporúčaných úloh a tiež odporúčaný film súvisiaci s témou, pomáhajúci pochopeniu problematiky.

Jazyk slovenský
Vydavateľ EDIS-vydavateľstvo
Rok vydania 2021
Počet strán 154
Typ viazania pevná
Hmotnosť (g) 435 g
Rozmery (š-v-h) 250x175
EAN 9788055418346
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Slovensko - chorvátska konverzácia
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,90 €
5,37 €
Pani Dallowayová
-9%
Virginia Woolfová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €
Angličtina pre samoukov
-9%
Šárka Zelenková, James Branam, Iva Dostálová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,99 €
13,65 €
Martin Huba
-9%
Ľubica Krénová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
29,90 €
27,21 €
Mamutia kniha matiky
-9%
David Macaulay
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,95 €
16,34 €
Moje prvé písanie TVARY
-9%
Eva Dienerová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,90 €
5,37 €
Smrtiace tajnosti
-9%
Bryndza Robert
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,49 €
16,83 €
Kysucké Beskydy, Kysuce turistická mapa 1:50 000 tmč 1077
Kolektív
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
7,80 €

Pozreli ste si: