Milí zákazníci!

Z dôvodu pokročilého predvianočného času Vám už nevieme zaručiť, že objednávky,  ktoré dostaneme po 18.12.2024  sa k Vám dostanú do Vianoc.

Ďakujeme Vám za pochopenie a DIDEROT kníhkupectvo Vám želá pokojné, veselé Vianoce a šťastný nový rok!

 

Juraj Čarný

Strategies of Success/Stratégie úspechu - Slovenské umenie v zbierkach zahraničných múzeí

Obrazová publikácia o súčasnom výtvarnom umení Ako sa stať slávnym umelcom a vystavovať vo svetových galériách a múzeách? Túto otázku si možno položí každý, kto sa venuje výtvarnému alebo vizuálnemu umeniu. Ak ste z malej krajiny, akou je Slovensko, je oveľa ťažšie presadiť sa v medzinárodnej konkurencii. No nie je to nemožné. Kniha Strategies of Success/Stratégie úspechu je obrazovou publikáciou, ktorá mapuje kariéry ôsmych slovenských umelcov nastupujúcich na výtvarnú scénu od 60. rokov 20. storočia do súčasnosti, ktorým sa to podarilo. Popisuje ich prítomnosť na významných medzinárodných výstavách, bienále, veľtrhoch umenia, v odborných periodikách, ako aj spoluprácu s komerčnými galériami a kurátormi. Kniha slovenského kurátora a galeristu Juraja Čarného popisuje procesy a stratégie, ktorými umelci zaujali pozornosť zahraničných múzeí natoľko, že ich umelecké diela zakúpili do svojich zbierok. Povedomie o úspechoch slovenských autorov v zahranicˇí je stále nízke. Kniha Strategies of Success/Stratégie úspechu môže pomôcť mladým umelcom, ale aj ľuďom, ktorých umenie zaujíma, zorientovať sa na medzinárodnej umeleckej scéne a pochopiť, aké cesty vedú k medzinárodnému úspechu. Grafická úprava knih: Stano Masár Juraj Čarný je zakladateľom a lídrom viacerých významných lokálnych aj medzinárodných projektov, organizoval desiatky konferencii a kongresov, kurátorsky a organizačne pripravil viac ako 250 výstav. Založil galériu SPACE, Kunsthalle Bratislava, Potulnú galériu, Múzeum Otisa Lauberta, Art Academy, bol prezidentom Slovenskej sekcie medzinárodnej asociácie kritikov AICA a viceprezidentom AICA International. Aktuálne vedie Curatorial Studies Institute, kritický štvrťročník o súčasnom umení JAZDEC a pedagogicky pôsobí na VŠVU v Bratislave. Je aktívny ako pedagóg, kritik, kurátor a kultúrny manažér, zameriava sa na vzdelávacie projekty, medzinárodnú spoluprácu a networking.

Obrazová publikácia o súčasnom výtvarnom umení Ako sa stať slávnym umelcom a vystavovať vo svetových galériách a múzeách? Túto otázku si možno položí každý, kto sa venuje výtvarnému alebo vizuálnemu umeniu. Ak ste z malej krajiny, akou je Slovensko, je oveľa ťažšie presadiť sa v medzinárodnej konkurencii. No nie je to nemožné. Kniha Strategies of Success/Stratégie úspechu je obrazovou publikáciou, ktorá mapuje kariéry ôsmych slovenských umelcov nastupujúcich na výtvarnú scénu od 60. rokov 20. storočia do súčasnosti, ktorým sa to podarilo. Popisuje ich prítomnosť na významných medzinárodných výstavách, bienále, veľtrhoch umenia, v odborných periodikách, ako aj spoluprácu s komerčnými galériami a kurátormi. Kniha slovenského kurátora a galeristu Juraja Čarného popisuje procesy a stratégie, ktorými umelci zaujali pozornosť zahraničných múzeí natoľko, že ich umelecké diela zakúpili do svojich zbierok. Povedomie o úspechoch slovenských autorov v zahranicˇí je stále nízke. Kniha Strategies of Success/Stratégie úspechu môže pomôcť mladým umelcom, ale aj ľuďom, ktorých umenie zaujíma, zorientovať sa na medzinárodnej umeleckej scéne a pochopiť, aké cesty vedú k medzinárodnému úspechu. Grafická úprava knih: Stano Masár Juraj Čarný je zakladateľom a lídrom viacerých významných lokálnych aj medzinárodných projektov, organizoval desiatky konferencii a kongresov, kurátorsky a organizačne pripravil viac ako 250 výstav. Založil galériu SPACE, Kunsthalle Bratislava, Potulnú galériu, Múzeum Otisa Lauberta, Art Academy, bol prezidentom Slovenskej sekcie medzinárodnej asociácie kritikov AICA a viceprezidentom AICA International. Aktuálne vedie Curatorial Studies Institute, kritický štvrťročník o súčasnom umení JAZDEC a pedagogicky pôsobí na VŠVU v Bratislave. Je aktívny ako pedagóg, kritik, kurátor a kultúrny manažér, zameriava sa na vzdelávacie projekty, medzinárodnú spoluprácu a networking.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
Rok vydania 2024
Počet strán 152
Typ viazania Knihy viazané
Hmotnosť (g) 624 g
Rozmery (š-v-h) 260x197
EAN 9788075613523
Dodacia doba online cena - Skladom - 1 pracovný deň


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Kaviareň Štefánka
-9%
Juraj Hradský, Adalbert Hackenberger, Viliam Stockmann
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Filmové plakáty
-9%
Ian Haydn Smith
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
29,90 €
27,21 €
Samurajové
-9%
Gavin Blair
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
31,90 €
29,03 €
Sme divadelníci - Divadelný román v štyroch dejstvách s prológom a epilógom
-9%
Juraj Šebesta
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
29,00 €
26,39 €
Taylor Swift
-9%
Terry Newman
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
22,90 €
20,84 €
Hodvábne cesty: Národy, kultúry, krajiny
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
59,90 €
54,51 €
Elán
-9%
Marcela Titzlová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
39,90 €
36,31 €
Slovenská grafika 20. storočia
-9%
Zuzana Böhmerová, Ivan Jančár
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
66,00 €
60,06 €