Monika Miňová
Pedagogické diagnostikovanie v MŠ (2. rozšírené vydanie)
Vysokoškolská učebnica je zameraná na komplexné predstavenie pedagogického diagnostikovania v materskej škole. Čitateľ si v nej nájde informácie z teoretického hľadiska, napr. definície, delenia, charakteristiky obsahu diagnostikovania, metódy a zásady diagnostikovania. Nové vydanie je rozšírené a doplnené o informácie, ktoré súvisia s portfóliom dieťaťa a povinným záznamom z realizovania pedagogického diagnostikovania. Každá kapitola v závere má zhrnutie, otázky, aplikačné úlohy a odporúčanú literatúru. V prílohách sú zverejnené diagnostické hárky a testy, ktoré učiteľky v materských školách môžu využiť pri diagnostikovaní detí.
Vysokoškolská učebnica je zameraná na komplexné predstavenie pedagogického diagnostikovania v materskej škole. Čitateľ si v nej nájde informácie z teoretického hľadiska, napr. definície, delenia, charakteristiky obsahu diagnostikovania, metódy a zásady diagnostikovania. Nové vydanie je rozšírené a doplnené o informácie, ktoré súvisia s portfóliom dieťaťa a povinným záznamom z realizovania pedagogického diagnostikovania. Každá kapitola v závere má zhrnutie, otázky, aplikačné úlohy a odporúčanú literatúru. V prílohách sú zverejnené diagnostické hárky a testy, ktoré učiteľky v materských školách môžu využiť pri diagnostikovaní detí.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Rokus |
Rok vydania | 2024 |
Počet strán | 208 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 279 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x148 |
EAN | 9788082380203 |
Dodacia doba | nedostupné |