Zuzana Papulová

Stratégia a strategický manažment - ako nástroje, ktoré umožňujú súperenie i spolužitie Dávida s Goliášom, 2. upravené vydanie

V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.

V druhom, upravenom vydaní úspešnej publikácie autori poukazujú na nový trend v strategickom manažmente a pri tvorbe stratégií , ktorý je založený na strategickom myslení. Úspešnosť stratégie závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v myslení – vidieť to, čo iní nevidia, a pochopiť skôr ako ostatní, od čoho závisia úspechy v budúcnosti. Úspešnosť strategického manažmentu závisí od schopnosti predstihnúť ostatných v konaní. Publikácia poodkrýva tajomstvá strategického myslenia a naznačuje základné princípy pri tvorbe stratégie. Poukazuje na vhodné analytické nástroje a techniky, ktorých pomocou je možné odhaliť pôsobenie faktorov z prostredia. Popri tvorbe stratégie sa venuje aj otázkam implementácie stratégie a jej hodnotenia a kontroly. Zdôrazňuje, že v súčasnosti nie je dôležité iba súťažiť a víťaziť, ale účinné je posilňovať svoje pozície vytváraním strategických partnerstiev. Určená je pre študentov vysokých škôl, ale aj pre manažérov v praxi, ktorí hľadajú spôsob, ako doviesť firmu v náročnom a ťažko predvídateľnom prostredí k dlhodobej úspešnosti.

Jazyk český
Vydavateľ IURA EDITION spol. s r.o.
Rok vydania 2013
Počet strán 280
Typ viazania pevná
Rozmery (š-v-h) 250x0
EAN 9788080786557
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Môj tehotenský denník
-9%
Elena Veronesiová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,90 €
16,29 €
Rok na trhu
-9%
Jola Richter-Magnuszewska
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €
Precvičovanie počítania 3 PZ
-9%
kolektivta
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,20 €
5,65 €
The Legacy
Elle Kennedy
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,95 €
Meduškine srdiečka (2.vydanie)
-9%
Elena Čepčeková, Andrea Töroková
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Tajomstvo hotela Grandšpajz
-9%
Anna Mietelska
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Liptovské povesti
Milan Igor Chovan
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Tenerife do kapsy - Lonely Planet
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,90 €
10,83 €