Ivo Toman
Nabídka, která opravdu prodává - Marketingová Psychologie
3. diel - Nabídka, která opravdu prodává: Akú úlohu hrá Kontrolný varovný systém v ľudskom mozgu z hľadiska obchodných ponúk a reklamy. Ako ovplyvníte zapamätateľnost Vašich ponúk. Ako ovplyvníte chovanie zákazníkov tak, aby nakúpili. Ako môžete viacej zarábať využitím psychologických princípov ľudskej povahy. Ako Vašeho zákazníka presvedčíte, že Vaša cena je OK? Ako nás ovplyvňujú predsudky o našom obore aj tie, ktoré máme sami o sebe! Aký máte problém? Ako vám táto otázka zarobí mnoho peňazí. Ako vytvoríte ponuku zaloťenú na ľudských emóciách a predsudkoch tak, že výsledkom bude váš zisk.
3. diel - Nabídka, která opravdu prodává: Akú úlohu hrá Kontrolný varovný systém v ľudskom mozgu z hľadiska obchodných ponúk a reklamy. Ako ovplyvníte zapamätateľnost Vašich ponúk. Ako ovplyvníte chovanie zákazníkov tak, aby nakúpili. Ako môžete viacej zarábať využitím psychologických princípov ľudskej povahy. Ako Vašeho zákazníka presvedčíte, že Vaša cena je OK? Ako nás ovplyvňujú predsudky o našom obore aj tie, ktoré máme sami o sebe! Aký máte problém? Ako vám táto otázka zarobí mnoho peňazí. Ako vytvoríte ponuku zaloťenú na ľudských emóciách a predsudkoch tak, že výsledkom bude váš zisk.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Taxus International |
Hmotnosť (g) | 478 g |
Rozmery (š-v-h) | 230x190 |
EAN | 8586011220269 |
Dodacia doba | nedostupné |