Ivo Toman
Strategie - Marketingová psychologie
1. diel - Strategie: Ako dosiahnuť zisk niekoľkých miliónov korún na jedného zamestnanca? Aké sú hlavné strategické a marketingové chyby? Prečo je lacnejšie dať ľuďom odstupné, ako nedodržovať stratégiu? Kedy sú zľavy a výpredaje zbytočné a kedy nie? Aké chyby robíte vo vzťahu ku konkurencii? Ako získate „nespravodlivé“ výhody oproti konkurencii? Ako jednoducho vytvoríte stratégiu na jednu stranu A4, bez čísel, bez vzorcov, bez tabuliek? ... a mnoho ďalších otázok.
1. diel - Strategie: Ako dosiahnuť zisk niekoľkých miliónov korún na jedného zamestnanca? Aké sú hlavné strategické a marketingové chyby? Prečo je lacnejšie dať ľuďom odstupné, ako nedodržovať stratégiu? Kedy sú zľavy a výpredaje zbytočné a kedy nie? Aké chyby robíte vo vzťahu ku konkurencii? Ako získate „nespravodlivé“ výhody oproti konkurencii? Ako jednoducho vytvoríte stratégiu na jednu stranu A4, bez čísel, bez vzorcov, bez tabuliek? ... a mnoho ďalších otázok.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Taxus International |
Hmotnosť (g) | 499 g |
Rozmery (š-v-h) | 230x190 |
EAN | 8586011220061 |
Dodacia doba | nedostupné |