Ivo Toman
Marketing - Marketingová psychologie
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába? Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch? 5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to? ... a mnoho ďalších otázok.
2. diel - Marketing: Akých 9 znakov spojuje 80 % úspešných značiek a firiem? Akých 9 najčastejších chýb tvorí 89 % neúspechov značiek a firiem? Prečo 90 % produktov a firiem neuspeje? Ako nájdete tu časť firmy, ktorá je o stovky až tisíce percent ziskovejšia ako zbytok firmy? Poznáte počítače značky Mikromiko? Tie vyrábala Nokia. Chcete vedieť, prečo ich už nevyrába? Ako vybudujete úspešú značku v 5-tich krokoch? 5 spôsobov, ako sa neodlíšite, 12 spôsobov, ako sa odlíšite, a postup v 4 krokoch, ako na to? ... a mnoho ďalších otázok.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Taxus International |
Hmotnosť (g) | 482 g |
Rozmery (š-v-h) | 230x190 |
EAN | 8586011220108 |
Dodacia doba | nedostupné |