Alica Lacková
Tovaroznalectvo
Užitočnosťproduktu je z pohľadu každého spotrebiteľa iná. Keďže sa na trhu nachádza množstvo rôznych produktov a množstvo spotrebiteľov s odlišnými požiadavkami, často nie je možné jednoznačne určiť, ktorý z produktov je z hľadiska užitočnosti najlepší. Každý spotrebiteľ totiž preferuje iné úžitkové vlastnosti a podľa týchto preferencií sa aj pri kúpe produktu rozhoduje. Subjektivita hodnotenia a špecifickosť produktov sú významným aspektom pri analýze úžitkových vlastností produktov. Poradie dôležitosti vlastností u jednotlivých spotrebiteľov je určené druhom a intenzitou potrieb, ktoré má produkt uspokojiť. Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ poskytnúť základné informácie a poz-natky o charakteristike úžitkových vlastností produktov a ich vplyvu na konkurencie-schopnosť. Zaoberá sa tiež metódami hodnotenia produktov, ich významom a využívaním v obchodnej praxi, ako aj environmentálnymi požiadavkami na produkty v priebehu celého životného cyklu a prístupmi v oblasti udržateľnej výroby a spotreby. Podrobne analyzuje požiadavky na balenie a skladovanie produktov. Pozornosť je tiež venovaná produktovým inováciám a ich uvádzaniu na jednotný európsky trh. Konkurenčné prostredie trhu zákonite vyžaduje od výrobcov aj obchodníkov poznatky a vedomosti o jednotlivých komoditách, platnej legislatíve a systémoch zabezpečovania kvality a bezpečnosti. Z tohto hľadiska môže vysokoškolská učebnica slúžiť ako vhodná pomôcka nielen študentom, ale aj širokej odbornej verejnosti.
Užitočnosťproduktu je z pohľadu každého spotrebiteľa iná. Keďže sa na trhu nachádza množstvo rôznych produktov a množstvo spotrebiteľov s odlišnými požiadavkami, často nie je možné jednoznačne určiť, ktorý z produktov je z hľadiska užitočnosti najlepší. Každý spotrebiteľ totiž preferuje iné úžitkové vlastnosti a podľa týchto preferencií sa aj pri kúpe produktu rozhoduje. Subjektivita hodnotenia a špecifickosť produktov sú významným aspektom pri analýze úžitkových vlastností produktov. Poradie dôležitosti vlastností u jednotlivých spotrebiteľov je určené druhom a intenzitou potrieb, ktoré má produkt uspokojiť. Vysokoškolská učebnica si kladie za cieľ poskytnúť základné informácie a poz-natky o charakteristike úžitkových vlastností produktov a ich vplyvu na konkurencie-schopnosť. Zaoberá sa tiež metódami hodnotenia produktov, ich významom a využívaním v obchodnej praxi, ako aj environmentálnymi požiadavkami na produkty v priebehu celého životného cyklu a prístupmi v oblasti udržateľnej výroby a spotreby. Podrobne analyzuje požiadavky na balenie a skladovanie produktov. Pozornosť je tiež venovaná produktovým inováciám a ich uvádzaniu na jednotný európsky trh. Konkurenčné prostredie trhu zákonite vyžaduje od výrobcov aj obchodníkov poznatky a vedomosti o jednotlivých komoditách, platnej legislatíve a systémoch zabezpečovania kvality a bezpečnosti. Z tohto hľadiska môže vysokoškolská učebnica slúžiť ako vhodná pomôcka nielen študentom, ale aj širokej odbornej verejnosti.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Sprint dva |
Rok vydania | 2018 |
Počet strán | 344 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 590 g |
Rozmery (š-v-h) | 250x176 |
EAN | 9788089710331 |
Dodacia doba | nedostupné |