Charlene Li
Spodná vlna - Ako podnikať a víťaziť vo svete, ktorý zmenili sociálne médiá
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna. Sociálne siete majú v dnešnom svete nepredstaviteľný vplyv, umožňujú totiž zákazníkom priamo zasahovať do vášho obchodu. Len vďaka webu si dokážu vymieňať skúsenosti, pozitívne aj negatívne, takou rýchlosťou, že na ne väčšina firiem nestíha reagovať. Vďaka tejto knihe sa však vy na jav, ktorý je pre iných hrozbou, môžete dokonale pripraviť a využiť ho vo svoj prospech.
Práve teraz sa ľudia cez blogy a komentáre vyjadrujú na webe k vašim produktom a službám, či prerábajú vaše reklamy na YouTube. Píšu o vás články do wikipédie a spájajú sa do skupín, ktoré sa volajú rovnako ako vaša spoločnosť či produkt, ktorý ponúkate. Toto všetko sú prejavy nového spoločenského javu, nazývaného spodná vlna. Sociálne siete majú v dnešnom svete nepredstaviteľný vplyv, umožňujú totiž zákazníkom priamo zasahovať do vášho obchodu. Len vďaka webu si dokážu vymieňať skúsenosti, pozitívne aj negatívne, takou rýchlosťou, že na ne väčšina firiem nestíha reagovať. Vďaka tejto knihe sa však vy na jav, ktorý je pre iných hrozbou, môžete dokonale pripraviť a využiť ho vo svoj prospech.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Eastone Books |
Rok vydania | 2010 |
Počet strán | 296 |
Typ viazania | pevná s prebalom |
Hmotnosť (g) | 523 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x140 |
EAN | 9788081091377 |
Dodacia doba | nedostupné |