Aleš Rozehnal
Mediální právo - 2. vydání
Publikácia je zameraná na výklad základných právnych predpisov upravujúcich oblasť mediálneho práva, najmä vzťah medzi verejnoprávnou a súkromnoprávnou reguláciou mediálneho trhu a slobodou prejavu. Ponúka prehľad rôznych oblastí mediálneho práva, ako sú periodiká, elektronické médiá, regulácia reklamy a prienik osobnostných, autorských a mediálnych práv.
18,32 €
Zadajte prosím Váš e-mail a budeme Vás informovať keď bude kniha dostupná
Publikácia je zameraná na výklad základných právnych predpisov upravujúcich oblasť mediálneho práva, najmä vzťah medzi verejnoprávnou a súkromnoprávnou reguláciou mediálneho trhu a slobodou prejavu. Ponúka prehľad rôznych oblastí mediálneho práva, ako sú periodiká, elektronické médiá, regulácia reklamy a prienik osobnostných, autorských a mediálnych práv.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Aleš Čenek,s.r.o. |
Rok vydania | 2007 |
Počet strán | 303 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 390 g |
Rozmery (š-v-h) | 206x148 |
EAN | 9788073800338 |
Dodacia doba | nedostupné |
Dalšie obľúbené tituly z kategórie:
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,90 €
10,83 €
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
7,29 €