Peter Váňa a kolektív
Kdy a jak využít přímou reklamu
Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti.
5,17 €
Zadajte prosím Váš e-mail a budeme Vás informovať keď bude kniha dostupná
Kniha obsahuje 200 praktických príkladov propagácie, jej efektívneho využívania a účelnosti. Autor predstavuje marketingové a reklamné postupy získavania zákazníkov i podávania informácii o firme a jej podnikateľskej činnosti.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Management Press, s.r.o. |
Rok vydania | 1994 |
Počet strán | 136 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 180 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x147 |
EAN | 9788085603637 |
Dodacia doba | nedostupné |
Dalšie obľúbené tituly z kategórie:
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
7,95 €
7,24 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,90 €
9,01 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €