Zuzana Hirschnerová, Rút Dobišová Adame
Slovenský jazyk pre 4. ročník základných škôl - Metodická príručka
Inovovaná metodická príručka k súboru slovenského jazyka pre 4. ročník je spracovaná a aktualizovaný podľa platných požiadaviek iŠVP ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Didaktická koncepcia *Metodická príručka je edukačným sprievodcom koordinácie úloh učebnice a pracovného zošita slovenského jazyka pre 4. ročník ZŠ. Je zdrojom inšpirácií v prípravnej ale aj v realizačnej etape výchovno-vzdelávacieho procesu. *Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice. *Prezentuje zámery autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry. *Konkretizuje využívanie moderných vyučovacích prostriedkov, ktorých cieľom je maximálne aktivizovať žiakov na vyučovacích hodinách, efektívne rozvíjať ich doterajšiu slovnú zásobu a vedieť ich stimulovať k lepším výkonom. *Zameriava sa na progresívne interaktívne postupy učenia a zážitkové vyučovanie. Učiteľa nabáda k využívaniu reálnych komunikačných situácií, aby si žiaci osvojovali poznatky ľahko a prirodzene. *Didaktické spracovanie série učebných materiálov Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ komplexne rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. *Metodická príručka je formálne rozdelená na teoretickú a praktickú časť. *Obsahom teoretickej časti je opis komunikačných zručností, profil absolventa primárneho vzdelávania, didaktické spracovanie učebnice a pracovného zošita a návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu. *Titul je súčasťou série učebných materiálov Slovenský jazyk pre 2. 4. ročník ZŠ
Inovovaná metodická príručka k súboru slovenského jazyka pre 4. ročník je spracovaná a aktualizovaný podľa platných požiadaviek iŠVP ISCED 1 na jazykové vyučovanie. Spracovaním nadväzuje na koncepciu Slovenský jazyk pre 3. ročník ZŠ. Didaktická koncepcia *Metodická príručka je edukačným sprievodcom koordinácie úloh učebnice a pracovného zošita slovenského jazyka pre 4. ročník ZŠ. Je zdrojom inšpirácií v prípravnej ale aj v realizačnej etape výchovno-vzdelávacieho procesu. *Publikácia je spracovaná vo formáte A4 a obsahuje zmenšené náhľady jednotlivých strán z učebnice. *Prezentuje zámery autoriek a odporúčané didaktické postupy, ktoré je možné aplikovať do výučby slovenského jazyka a literatúry. *Konkretizuje využívanie moderných vyučovacích prostriedkov, ktorých cieľom je maximálne aktivizovať žiakov na vyučovacích hodinách, efektívne rozvíjať ich doterajšiu slovnú zásobu a vedieť ich stimulovať k lepším výkonom. *Zameriava sa na progresívne interaktívne postupy učenia a zážitkové vyučovanie. Učiteľa nabáda k využívaniu reálnych komunikačných situácií, aby si žiaci osvojovali poznatky ľahko a prirodzene. *Didaktické spracovanie série učebných materiálov Slovenský jazyk pre 4. ročník ZŠ komplexne rozvíja jazykové a komunikačné kompetencie detí - počúvanie, rozprávanie, písanie, čítanie. *Metodická príručka je formálne rozdelená na teoretickú a praktickú časť. *Obsahom teoretickej časti je opis komunikačných zručností, profil absolventa primárneho vzdelávania, didaktické spracovanie učebnice a pracovného zošita a návrh tematického výchovno-vzdelávacieho plánu. *Titul je súčasťou série učebných materiálov Slovenský jazyk pre 2. 4. ročník ZŠ
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Aitec spol. s.r.o. |
Rok vydania | 2019 |
Počet strán | 144 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 400 g |
Rozmery (š-v-h) | 297x210 |
EAN | 9788081461880 |
Dodacia doba | nedostupné |