Katarína Tišťanová
Hodnotenie v školskej praxi
Spoločnosť, školstvo i samotný edukačný proces prechádzajú v rámci vývoja mnohými zmenami. Zmenami je poznačená i oblasť hodnotenia. Hodnotenie je činnosť, ktorá môže svojím dôsledkom žiakovi veľmi pomôcť, ale zároveň aj ublížiť. Je to istý druh komunikácie medzi učiteľom, žiakom a rodičom. Nesmieme zabudnúť, že akékoľvek hodnotenie vplýva na utváranie hodnotového systému žiaka. Ak je nesprávne, dieťa stráca a nepestuje si orientáciu vo svete hodnôt. Učitelia by preto nemali podceňovať túto významnú a dôležitú činnosť a nevyhnutnú dennodennú súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu. Aj o tomto sa dočítate v našej publikácii.
Spoločnosť, školstvo i samotný edukačný proces prechádzajú v rámci vývoja mnohými zmenami. Zmenami je poznačená i oblasť hodnotenia. Hodnotenie je činnosť, ktorá môže svojím dôsledkom žiakovi veľmi pomôcť, ale zároveň aj ublížiť. Je to istý druh komunikácie medzi učiteľom, žiakom a rodičom. Nesmieme zabudnúť, že akékoľvek hodnotenie vplýva na utváranie hodnotového systému žiaka. Ak je nesprávne, dieťa stráca a nepestuje si orientáciu vo svete hodnôt. Učitelia by preto nemali podceňovať túto významnú a dôležitú činnosť a nevyhnutnú dennodennú súčasť výchovno-vzdelávacieho procesu. Aj o tomto sa dočítate v našej publikácii.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | PhDr. Milan Štefanko - IRIS |
Rok vydania | 2016 |
Počet strán | 184 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 226 g |
Rozmery (š-v-h) | 205x147 |
EAN | 9788089726745 |
Dodacia doba | nedostupné |