Erich Petlák, Lívia Fenyvesiová
Interakcia vo vyučovaní
Publikácia je venovaná oblasti pedagogicko-didaktickej práce učiteľa, ktorá je všeobecne známa. Každý si uvedomuje a vie, že výchovno-vzdelávací proces, ale aj práca v škole, je v podstate interakčným procesom. Učitelia a žiaci každodenne vstupujú do mnohorakých vzájomných vzťahov. Mnohé z nich sú pre žiakov, ale aj pre učiteľov, motivujúce, humánne povzbudzujúce a pod. Pri úvahách o obsahu a zameraní tejto publikácie si autori stanovili cieľ – napísať ju tak, aby oslovila študentov učiteľstva, ale aj učiteľov v praxi, aby v nej našli dostatok podnetov pre svoju budúcu, ale aj súčasnú pedagogickú prácu, aby ich priviedla aj k istej sebareflexii vlastnej práce.
Publikácia je venovaná oblasti pedagogicko-didaktickej práce učiteľa, ktorá je všeobecne známa. Každý si uvedomuje a vie, že výchovno-vzdelávací proces, ale aj práca v škole, je v podstate interakčným procesom. Učitelia a žiaci každodenne vstupujú do mnohorakých vzájomných vzťahov. Mnohé z nich sú pre žiakov, ale aj pre učiteľov, motivujúce, humánne povzbudzujúce a pod. Pri úvahách o obsahu a zameraní tejto publikácie si autori stanovili cieľ – napísať ju tak, aby oslovila študentov učiteľstva, ale aj učiteľov v praxi, aby v nej našli dostatok podnetov pre svoju budúcu, ale aj súčasnú pedagogickú prácu, aby ich priviedla aj k istej sebareflexii vlastnej práce.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | PhDr. Milan Štefanko - IRIS |
Rok vydania | 2009 |
Počet strán | 137 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 180 g |
Rozmery (š-v-h) | 200x145 |
EAN | 9788089256310 |
Dodacia doba | nedostupné |