Marián Zajko, Zuzana Chodasová, Ľubomír Jemala, Milan Materák
Riadenie malých a stredných podnikov
Autori venovali zvýšenú pozornosť otázkam inovácií v podnikoch, budovaniu ich transformačných a komunikačných systémov i etike podnikania. Výklad problematiky je orientovaný na študentov ekonomiky a manžmentu podnikania na vysokých školách technického zamerania a na čitateľov bez hlbšieho ekonomického vzdelania. Autori sa snažili o jeho zrozumiteľnosť a doplnenie príkladmi z praxe. Môže však slúžiť aj ako príručka podnikania a riadenia malého a stredného podniku.
Autori venovali zvýšenú pozornosť otázkam inovácií v podnikoch, budovaniu ich transformačných a komunikačných systémov i etike podnikania. Výklad problematiky je orientovaný na študentov ekonomiky a manžmentu podnikania na vysokých školách technického zamerania a na čitateľov bez hlbšieho ekonomického vzdelania. Autori sa snažili o jeho zrozumiteľnosť a doplnenie príkladmi z praxe. Môže však slúžiť aj ako príručka podnikania a riadenia malého a stredného podniku.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Vydavateľstvo STU |
Rok vydania | 2010 |
Počet strán | 277 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 536 g |
Rozmery (š-v-h) | 250x176 |
EAN | 9788022733441 |
Dodacia doba | nedostupné |