Erich Petlák a kol.
Vyučovanie - mozog - žiak
Pod pojmom mozgovokompatibilné učenie sa rozumie istý komplexný prístup k vyučovaniu, ktorý vychádza z najnovších poznatkov o mozgu, z poznatkov o tom ako sa mozog učí. Skutočnosťou je, že mnohé pojmy, ktoré dnes rezonujú v súvislosti s vyučovaním sú nové, resp. menej zaužívané. Cieľom publikácie je podnietiť záujem študentov a učiteľov o túto oblasť. Autori sú presvedčení, že ak na vyučovanie nebudeme nazerať len ako na „isté povinnosti učiteľa a žiaka“, ale začneme hlbšie uvažovať nad činnosťami, ktoré prebiehajú v mozgu pri vyučovaní a učení sa žiaka, môžeme pozitívne meniť priebeh a najmä výsledky učebnej činnosti žiakov.
Pod pojmom mozgovokompatibilné učenie sa rozumie istý komplexný prístup k vyučovaniu, ktorý vychádza z najnovších poznatkov o mozgu, z poznatkov o tom ako sa mozog učí. Skutočnosťou je, že mnohé pojmy, ktoré dnes rezonujú v súvislosti s vyučovaním sú nové, resp. menej zaužívané. Cieľom publikácie je podnietiť záujem študentov a učiteľov o túto oblasť. Autori sú presvedčení, že ak na vyučovanie nebudeme nazerať len ako na „isté povinnosti učiteľa a žiaka“, ale začneme hlbšie uvažovať nad činnosťami, ktoré prebiehajú v mozgu pri vyučovaní a učení sa žiaka, môžeme pozitívne meniť priebeh a najmä výsledky učebnej činnosti žiakov.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | PhDr. Milan Štefanko - IRIS |
Rok vydania | 2009 |
Počet strán | 96 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 120 g |
Rozmery (š-v-h) | 203x145 |
EAN | 9788089256433 |
Dodacia doba | nedostupné |