Jozef Adamko
Marketing v poisťovníctve e-marketing - Moderný marketingový prístup
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?nančného a poistného trhu a vysvet-lený právny rámec poisťovníctva od poradenstva, sprostredkovania až po elektronický marketing a ich charakteristiky.
V knihe sa môžeme dozvedieť o súčasnom stave marketingu doma a v zahraničís poukázaním na určité špeci?ká marketingu v poisťovníctve. Popísané sú nové trendy elektronického marketingu ako podporné faktory predaja poistných produktov s uve-denými príkladmi. Rozpísaná je právna úprava ?nančného a poistného trhu a vysvet-lený právny rámec poisťovníctva od poradenstva, sprostredkovania až po elektronický marketing a ich charakteristiky.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Vydavateľstvo Michala Vaška |
Rok vydania | 2013 |
Počet strán | 138 |
Typ viazania | pevná |
Hmotnosť (g) | 441 g |
Rozmery (š-v-h) | 245x175 |
EAN | 9788071659273 |
Dodacia doba | nedostupné |