Eva Hanulakova, Kolektív autorov

Marketing

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.

Vysokoškolská učebnica prináša nový pohľad na moderný marketing 21. storočia. Pútavým spôsobom vysvetľuje jeho súčasnú podobu, princípy, nástroje a procesy. Čitateľom načrtáva budúcnosť marketingu ako podnikovej filozofie a koncepcie riadenia a podnikania. Ambíciou autorov je, aby vyvrátili niektoré mýty, ktoré marketing sprevádzajú v slovenských podmienkach od jeho začiatkov.Učebnica zdôrazňuje posuny, ktoré v marketingu nastali začiatkom 21. storočia, a takisto novú výzvu pre firmy, ktorou je tvorba a dodanie hodnoty pre zákazníka. Učebnica je prehľadne rozdelená do ôsmich častí, v ktorých prezentuje nový pohľad na produkt ako najdôležitejší marketingový nástroj v podmienkach lineárnej, ale aj cirkulárnej ekonomiky. Takisto sa venuje tvorbe cien a cenovým stratégiám a popri zaužívaných prvkoch distribučných systémov opisuje aj ich nové prvky, ktoré firmy zavádzajú v rámci svojich distribučných systémov. Podrobne rozoberá tradičné aj moderné formy marketingovej komunikácie a zameriava sa na trhové správanie nielen spotrebiteľov, ale tiež firiem, pričom vychádza z trendov biznis marketingu. Zdôrazňuje význam marketingových aktivít aj vnútri firmy a úlohu ľudí, určených na marketingový výkon.Je určená predovšetkým študentom Ekonomickej univerzity v Bratislave, ale aj iných univerzít a vysokých škôl, pričom dôležité informácie si v nej nájdu aj všetci záujemcovia o marketing a činnosti spojené s ním.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Wolters Kluwer
Rok vydania 2021
Počet strán 364
Typ viazania mäkká
Hmotnosť (g) 616 g
Rozmery (š-v-h) 170-240
EAN 9788057104384
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Finanční analýza - 7. aktualizované vydání
-9%
Růčková Petra
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,54 €
13,24 €
Produktivní podnikatel
-9%
Klein Štěpán
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €
The Diary of a CEO: 33 zákonov pre život a podnikanie
-9%
Steven Bartlett
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
23,90 €
21,75 €
Základy úspěšného podnikání - Průvodce z
-9%
Alena Šafrová Drášilová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €
Žltá kniha budovania značky
-9%
Michal Pastier
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
35,90 €
32,67 €
Image a firemní identita
-9%
Vysekalová J., Mikeš J.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,10 €
15,57 €
Průvodce úspěšného obchodníka
-9%
Neckař Petr, Kolář David, Janeček David
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,43 €
16,78 €
Manažment sociálnych sietí
-9%
Kuchta Martin, Jankovič Michal
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,99 €
15,47 €