Suneel Gupta, Carlye Adlerová
Buď presvedčivý
Nikto neurobí do sveta dieru sám. Skutočnosť, že niektorí ľudia si dokážu získať dôveru šéfov či investorov, zatiaľ čo iní nie, však má svoj dôvod. A tento dôvod takmer nijako nesúvisí so skúsenosťami, pôvodom či dokonale vypracovaným podnikateľským plánom. Zdá sa, že presvedčiví ľudia disponujú akousi skrytou vlastnosťou, ktorou ostatných motivujú k činom. Často ju opisujeme ako prirodzený talent alebo charizmu... Človek ju buď má, alebo nemá. Keď Suneela Guptu odmietli všetci investori, ktorých oslovil, položil si pálčivú otázku: dá sa táto vlastnosť získať? Suneel sa poučil zo skúseností stoviek najväčších svetových mysliteľov a objavil spôsob prezentovania nových nápadov, vďaka ktorému sa mu podarilo získať miliónové investície, spôsobiť veľké zmeny v obrovských korporáciách či dokonca presvedčiť svoju osemročnú dcéru, aby si upratala izbu. Kniha prezrádza rokmi overené tajomstvá úspechu producentov oscarových filmov, investorov do rizikového kapitálu, zakladateľov startupov s hodnotou nad miliardu dolárov a vedúcich pracovníkov ikonických spoločností, ako sú Lego, Method a Pixar. Suneelovi sa pomocou týchto neoceniteľných tajomstiev podarilo stať „novou tvárou inovácií“ newyorskej burzy. Prelomová kniha Buď presvedčivý odhaľuje, že kľúčom k úspechu nie je charizma, vplyvné známosti ani dobrý životopis, ale schopnosť presvedčiť ostatných, aby vám dali šancu. A keď si ju prečítate, zistíte, ako túto schopnosť získať. Preklad: Nikoleta Račková
Nikto neurobí do sveta dieru sám. Skutočnosť, že niektorí ľudia si dokážu získať dôveru šéfov či investorov, zatiaľ čo iní nie, však má svoj dôvod. A tento dôvod takmer nijako nesúvisí so skúsenosťami, pôvodom či dokonale vypracovaným podnikateľským plánom. Zdá sa, že presvedčiví ľudia disponujú akousi skrytou vlastnosťou, ktorou ostatných motivujú k činom. Často ju opisujeme ako prirodzený talent alebo charizmu... Človek ju buď má, alebo nemá. Keď Suneela Guptu odmietli všetci investori, ktorých oslovil, položil si pálčivú otázku: dá sa táto vlastnosť získať? Suneel sa poučil zo skúseností stoviek najväčších svetových mysliteľov a objavil spôsob prezentovania nových nápadov, vďaka ktorému sa mu podarilo získať miliónové investície, spôsobiť veľké zmeny v obrovských korporáciách či dokonca presvedčiť svoju osemročnú dcéru, aby si upratala izbu. Kniha prezrádza rokmi overené tajomstvá úspechu producentov oscarových filmov, investorov do rizikového kapitálu, zakladateľov startupov s hodnotou nad miliardu dolárov a vedúcich pracovníkov ikonických spoločností, ako sú Lego, Method a Pixar. Suneelovi sa pomocou týchto neoceniteľných tajomstiev podarilo stať „novou tvárou inovácií“ newyorskej burzy. Prelomová kniha Buď presvedčivý odhaľuje, že kľúčom k úspechu nie je charizma, vplyvné známosti ani dobrý životopis, ale schopnosť presvedčiť ostatných, aby vám dali šancu. A keď si ju prečítate, zistíte, ako túto schopnosť získať. Preklad: Nikoleta Račková
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | barecz & conrad books |
Rok vydania | 2022 |
Počet strán | 252 |
Typ viazania | Paperback |
Hmotnosť (g) | 288 g |
Rozmery (š-v-h) | 207x148 |
EAN | 9788082580016 |
Dodacia doba | online cena - Skladom - 1 pracovný deň |