Ľubomíra Strážovská

Marketing malého, stredného a rodinného podnikania

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989. V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie. Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom. Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby. V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.

Malé a stredné podniky majú v slovenskej ekonomike nezastupiteľné miesto svojim podielom 60 80% z celkového počtu podnikov. Majú svoje osobitosti vývoja a pre svoj prínos si zaslúžia pozornosť čitateľov. Podobne sa možno vyjadriť o rodinných podnikoch, ktoré na Slovensku v novodobej podobe vznikali a rozvíjajú svoju aktivitu od roku 1989. V tvorbe teórie o rodinnom podnikaní zostáva teoretikom a pedagógom ešte množstvo bádaní a publikovania vzhľadom na skutočnosť, že legislatívne táto ekonomická kategória nie je ešte dotvorená. Rovnaká situácia je však takmer v každom štáte. Definície sú vytvárané v jednotlivých ekonomikách podľa najlepšieho vedomia, avšak nejednotne. Táto skutočnosť spôsobuje nemalé problémy v rámci Európskej únie. Snažili sme sa čitateľom poskytnúť viaceré teoretické stanoviská, ktoré poslúžia na tvorbu vlastného názoru čo je tiež prínosom. Pri spracovaní predmetnej publikácie, ktorá má slúžiť hlavne potrebám pedagogického procesu sme čerpali, jednak z poznatkov nášho zahraničného študijného pobytu, jednak z domácej publikačnej tvorby. V tejto súvislosti významným zdrojom boli hospodárske noviny so sériou hodnotných článkov o rodinnom podnikaní na Slovensku. Sme povďační aj za štúdiu rodinného podnikania na Slovensku z pera SBA. V neposlednom rade bola použitá aj vlastná výskumná činnosť zameraná na malé, stredné a rodinné podniky.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Sprint dva
Rok vydania 2018
Počet strán 156
Typ viazania brožovaná
Hmotnosť (g) 214 g
Rozmery (š-v-h) 210x148
EAN 9788089710430
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Úspešná maturita Slovenský jazyk a literatúra
-9%
Kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €
Slnko a jeho kvety
-9%
Rupi Kaur
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,99 €
11,83 €
30 minút v kuchyni
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
22,99 €
20,93 €
Vikomt, ktorý ma miloval - Bridgertonovci 2.diel
-9%
Julia Quinnová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Cesta do divočiny
-9%
Aleksandra Mizielinska, Daniel Mizielinski
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,95 €
18,16 €
Pankhart
-9%
Camilla Läckberg
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,95 €
11,79 €
Biblia (s kovovými rožkami)
-9%
Kolektív
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
59,00 €
53,69 €
Jedlo - odkiaľ a ako sa dostáva na náš stôl
-9%
Andrea Minoglio, Federico Mariani
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,90 €
13,56 €