Štefan Slávik
Strategický manažment
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe. Strategický manažment patrí medzi profilujúce predmety študijných programov popredných svetových univerzít na druhom stupni vysokoškolského vzdelania zameraného na výchovu podnikových manažérov a ekonómov, prednáša sa na prestížnych manažérskych a podnikateľských školách a je súčasťou kurzov pre vrcholných manažérov. Strategicky myslieť a riadiť je hlavnou a nezastupiteľnou úlohou vrcholných manažérov, v čom im pomáhajú odborné štábne útvary. V prvých dekádach 21. storočia však nemožno vystačiť v riadení podniku len s empíriou a intuíciou, hoci nie sú bezvýznamné. K úspechu možno dospieť skôr a efektívnejšie pomocou kombinácie praktických skúseností a logicky usporiadaného súboru poznatkov moderného strategického manažmentu. V predloženej učebnici sa študent podnikového manažmentu a podnikovej ekonomiky zoznámi s univerzálnymi poznatkami a metódami, ktoré sa dajú aplikovať na akýkoľvek podnik bez ohľadu na jeho veľkosť a odvetvové začlenenie.
Strategický manažment je moderná a rýchlo sa rozvíjajúca disciplína, ktorá vznikla ako praktická reakcia na nové vlastnosti podnikateľského prostredia v podmienkach trhového hospodárstva. Spracovaná do zovšeobecneného a logického systému poznatkov a princípov si spätne našla cestu z vedeckých a školských pracovísk do praxe. Strategický manažment patrí medzi profilujúce predmety študijných programov popredných svetových univerzít na druhom stupni vysokoškolského vzdelania zameraného na výchovu podnikových manažérov a ekonómov, prednáša sa na prestížnych manažérskych a podnikateľských školách a je súčasťou kurzov pre vrcholných manažérov. Strategicky myslieť a riadiť je hlavnou a nezastupiteľnou úlohou vrcholných manažérov, v čom im pomáhajú odborné štábne útvary. V prvých dekádach 21. storočia však nemožno vystačiť v riadení podniku len s empíriou a intuíciou, hoci nie sú bezvýznamné. K úspechu možno dospieť skôr a efektívnejšie pomocou kombinácie praktických skúseností a logicky usporiadaného súboru poznatkov moderného strategického manažmentu. V predloženej učebnici sa študent podnikového manažmentu a podnikovej ekonomiky zoznámi s univerzálnymi poznatkami a metódami, ktoré sa dajú aplikovať na akýkoľvek podnik bez ohľadu na jeho veľkosť a odvetvové začlenenie.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Sprint dva |
Rok vydania | 2013 |
Počet strán | 390 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 505 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x148 |
EAN | 9788089393961 |
Dodacia doba | nedostupné |