Martin Kalista
Product Placement a jeho vliv při umístnění v audiovizuálních pořadech
Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania.
7,80 €
Zadajte prosím Váš e-mail a budeme Vás informovať keď bude kniha dostupná
Publikácia sa zaoberá umiestnením výrobku - product placementu, najmä v náväznosti na jeho legalizáciu v práve ČR. Rozobrané sú základné aspekty product placementu, jednak z hľadiska jeho zákonného rámca, jednak z hľadiska dopadu na verejnosť - užívateľa audiovizuálneho vysielania či internetového vysielania.
Jazyk | český |
Vydavateľ | Key publishing |
Rok vydania | 2011 |
Počet strán | 69 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 150 g |
Rozmery (š-v-h) | 240x170 |
EAN | 9788074181115 |
Dodacia doba | nedostupné |
Dalšie obľúbené tituly z kategórie:
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,95 €
11,79 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,99 €
18,20 €
-11%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,50 €
21,81 €