Kolektív autorov
Svet cudzích jazykov dnes - Svet cizích jazyků dnes
Inovačné trendy v cudzojazyčnej výučbe. Kolektív slovenských a českých autorov, vysokoškolských pedagógov, sa zaoberá aktuálnymi otázkami, inováciou a skvalitnením vyučovania a učenia sa cudzích jazykov. Kniha podáva opis jedenástich inovačných metód vyučovania, a tak ukazuje rozdielne prístupy k učeniu – vysvetľuje napr. metódu celkovej fyzickej odpovede (TPR), prirodzený prístup, waldorfskú školu, aktivizujúce metódy výučby cudzích jazykov, tichú metódu... Venuje sa autonómnemu učeniu, teda učeniu, ktoré podporuje aktivitu učiaceho sa, jeho samostatnosť a motiváciu, vysvetľuje techniky, stratégie, aktivity, formy a štýly učenia ako vychovať autonómneho žiaka preberajúceho veľký diel zodpovednosti za rozsah a hĺbku ovládania cudzieho jazyka. Čitateľ sa dozvie aj o uplatnení informačnej a komunikačnej techniky na podporu učenia a tiež o účinných spôsoboch vyučovania cudzích jazykov u detí s dislexiou. Osobitná pozornosť je venovaná humanizácii vyučovania cudzích jazykov a tomu, ako toto učenie podporuje rast ľudskosti, za akých okolností sa prehlbuje poznanie, ako prichádza k dialógu a zbližovaniu kultúr a vzájomnému porozumeniu nositeľov nielen rôznych jazykov, ale zároveň rôznych kultúr. Kniha nie je určená len úzkemu kruhu odborníkov, ale oslovuje učiteľov všetkých stupňov škôl a študentov cudzích jazykov. Preto je výklad podaný prístupnou formou, témy sú vhodne ilustrované príkladmi a ukážkami z praxe. Kniha je prínosom aj pre učiteľov českého a slovenského jazyka, ktorí v nej nájdu cenné rady a podnetné poznatky pri vzdelávaní v materinskom jazyku a literatúre.
Inovačné trendy v cudzojazyčnej výučbe. Kolektív slovenských a českých autorov, vysokoškolských pedagógov, sa zaoberá aktuálnymi otázkami, inováciou a skvalitnením vyučovania a učenia sa cudzích jazykov. Kniha podáva opis jedenástich inovačných metód vyučovania, a tak ukazuje rozdielne prístupy k učeniu – vysvetľuje napr. metódu celkovej fyzickej odpovede (TPR), prirodzený prístup, waldorfskú školu, aktivizujúce metódy výučby cudzích jazykov, tichú metódu... Venuje sa autonómnemu učeniu, teda učeniu, ktoré podporuje aktivitu učiaceho sa, jeho samostatnosť a motiváciu, vysvetľuje techniky, stratégie, aktivity, formy a štýly učenia ako vychovať autonómneho žiaka preberajúceho veľký diel zodpovednosti za rozsah a hĺbku ovládania cudzieho jazyka. Čitateľ sa dozvie aj o uplatnení informačnej a komunikačnej techniky na podporu učenia a tiež o účinných spôsoboch vyučovania cudzích jazykov u detí s dislexiou. Osobitná pozornosť je venovaná humanizácii vyučovania cudzích jazykov a tomu, ako toto učenie podporuje rast ľudskosti, za akých okolností sa prehlbuje poznanie, ako prichádza k dialógu a zbližovaniu kultúr a vzájomnému porozumeniu nositeľov nielen rôznych jazykov, ale zároveň rôznych kultúr. Kniha nie je určená len úzkemu kruhu odborníkov, ale oslovuje učiteľov všetkých stupňov škôl a študentov cudzích jazykov. Preto je výklad podaný prístupnou formou, témy sú vhodne ilustrované príkladmi a ukážkami z praxe. Kniha je prínosom aj pre učiteľov českého a slovenského jazyka, ktorí v nej nájdu cenné rady a podnetné poznatky pri vzdelávaní v materinskom jazyku a literatúre.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Didaktis |
Rok vydania | 2004 |
Počet strán | 188 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 330 g |
Rozmery (š-v-h) | 240x170 |
EAN | 9788089160112 |
Dodacia doba | nedostupné |