Vanda Maráková, Ivana Šimočková

Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.

Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Belianum
Rok vydania 2015
Počet strán 210
Typ viazania brožovaná
Rozmery (š-v-h) 0x0
EAN 9788055710662
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Nečakané priznanie
-9%
Regan Lisa
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,99 €
16,38 €
My Little Pony - Maľovanky so samolepkami
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,49 €
5,00 €
Not in Love
Ali Hazelwood
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,95 €
Klaudia na žabej farme
-9%
Petr Šulc
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,89 €
6,27 €
Precvičovanie počítania 2 PZ
-9%
Lenka Mráziková, Andrea Tláskalová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,20 €
5,65 €
Breasts and Eggs
Mieko Kawakami
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,50 €
Pracovný zošit z matematiky pre 6. ročník základných škôl
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
2,40 €
2,19 €
Anglicko-slovenský, slovensko-anglický vreckový slovník – 6.vyd.
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €