Vanda Maráková, Ivana Šimočková
Integrovaná marketingová komunikácia ako predpoklad formovania pozitívneho imidžu štátu v cestovnom
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.
24,50 €
Zadajte prosím Váš e-mail a budeme Vás informovať keď bude kniha dostupná
Publikácia vymedzuje podstatu integrovanej marketingovej komunikácie a tvorby imidžu cieľového miesta cestovného ruchu, skúma imidž Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu z hľadiska dopytu aj ponuky na vybraných zdrojových trhoch a navrhuje možnosti tvorby pozitívneho imidžu Slovenska ako cieľového miesta cestovného ruchu.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Belianum |
Rok vydania | 2015 |
Počet strán | 210 |
Typ viazania | brožovaná |
Rozmery (š-v-h) | 0x0 |
EAN | 9788055710662 |
Dodacia doba | nedostupné |
Dalšie obľúbené tituly z kategórie:
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,49 €
5,00 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
2,40 €
2,19 €
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €