Miroslav Majtán

Manažment

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na užitočné i nevyhnutné nástroje a podrobujú analýze funkcie riadiaceho procesu, určujú krivku systémového vymedzenia a definíciu funkčnej pôsobnosti v organizačnej štruktúre podnikateľských subjektoch ozrejmujú základnú schému riadenia odvetvových zložiek v podnikateľských firmách, uvádzajú a charakterizujú komplexné súbory manažérskeho systému a subsystému riadenia. Mapujú poslanie, zhodnocujú vytvorenie komplexného sieťového podnikateľského systému a sféry trhovej ekonomiky, zhodnocujú obraz trhu, v jeho objeme, štruktúre, dynamike a konkurencie. Určujú strategický riadiaci, marketingový a kontrolný systém, inovácie produktov i vzťahy reprodukcie výroby a pomenovávajú ďalšie činnosti, ktoré predstavujú kreatívne a efektívne jadro podnikania a manažérskeho riadenia. Doplnená a inovačne prepracovaná vysokoškolská učebnica, vzhľadom na jej aktuálny obsah, iste poslúži aj podnikateľom, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie hodnôt – ukazovateľov rastu rentability a efektivity manažérskeho riadenia.

Pojem manažment v súčasnosti, nie je iba módnou záležitosťou, ale pôsobí ako vecne ucelený a reálny faktor metódy v riadiacom systéme v kľúčovej podnikateľskej metóde, stratégie i úspechu. Autori v predkladanej vysokoškolskej publikácii poukazujú na užitočné i nevyhnutné nástroje a podrobujú analýze funkcie riadiaceho procesu, určujú krivku systémového vymedzenia a definíciu funkčnej pôsobnosti v organizačnej štruktúre podnikateľských subjektoch ozrejmujú základnú schému riadenia odvetvových zložiek v podnikateľských firmách, uvádzajú a charakterizujú komplexné súbory manažérskeho systému a subsystému riadenia. Mapujú poslanie, zhodnocujú vytvorenie komplexného sieťového podnikateľského systému a sféry trhovej ekonomiky, zhodnocujú obraz trhu, v jeho objeme, štruktúre, dynamike a konkurencie. Určujú strategický riadiaci, marketingový a kontrolný systém, inovácie produktov i vzťahy reprodukcie výroby a pomenovávajú ďalšie činnosti, ktoré predstavujú kreatívne a efektívne jadro podnikania a manažérskeho riadenia. Doplnená a inovačne prepracovaná vysokoškolská učebnica, vzhľadom na jej aktuálny obsah, iste poslúži aj podnikateľom, ktorí sa zaujímajú o zlepšenie hodnôt – ukazovateľov rastu rentability a efektivity manažérskeho riadenia.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Sprint dva
Rok vydania 2016
Počet strán 408
Typ viazania brožovaná
Hmotnosť (g) 229 g
Rozmery (š-v-h) 210x148
EAN 9788089710270
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Bratislava 1:16 000 - Plán mesta
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
4,90 €
Miška a jej malí pacienti 17: Veselá partička
-9%
Aniela Cholewińska-Szkolik,Agnieszka Filipowska
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,90 €
9,01 €
Nová Zem - Objavte v sebe zmysel života
-9%
Eckhart Tolle
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,90 €
12,65 €
Heidi
-9%
Johanna Spyri, Briony May Smith, Jeanne Willis
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €
Seduktor
-83%
Sofia Vitalle
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
1,50 €
Mysli ako génius
-9%
Philippe Brasseur
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
10,99 €
10,01 €
Sudcov zoznam
-9%
John Grisham
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Korfu - průvodce do kapsy - 3. vydání
-9%
kolektiv
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €