Dagmar Lesáková
Strategický marketing
Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Sprint dva |
Rok vydania | 2014 |
Počet strán | 350 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 461 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x148 |
EAN | 9788089710072 |
Dodacia doba | nedostupné |