Dagmar Lesáková

Strategický marketing

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Cieľom predkladanej publikácie je:- vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment,- vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku,- analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch,- objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Sprint dva
Rok vydania 2014
Počet strán 350
Typ viazania brožovaná
Hmotnosť (g) 461 g
Rozmery (š-v-h) 210x148
EAN 9788089710072
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Kryptomeny – vyhackuj si lepší život
-9%
Juraj Bednár
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
29,99 €
27,30 €
Dilema Inovatora
-9%
Clayton M.Christensen
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,90 €
18,11 €