Karen Homer

Gucci: Príbeh ikonickej módnej značky

Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať. Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo. Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti. Z anglického originálu preložila Mariana Hyžná.

Unikátny obrazový sprievodca históriou módnej značky Gucci V roku 2021 uplynulo sto rokov, odkedy si Guccio Gucci splnil vytúžený sen a vo Florencii otvoril rovnomennú predajňu luxusných kožených výrobkov. V predchádzajúcom storočí spoločnosť prekonala mnohé výzvy. Dokázala sa však niekoľko ráz pretvoriť a nielen prežiť, ale dokonca aj prekvitať. Pôvodným snom Guccia Gucciho bolo vyrábať kvalitné kožené cestovné tašky pre spoločenskú elitu. V súčasnosti nájdete charakteristickú potlač Gucci a logo s dvojitým G nielen na ľadvinke slávneho hiphopového speváka alebo na opasku modelky na prechádzke, ktorí predstavujú novú spoločenskú elitu, no aj na tradičných kabelkách členov európskych kráľovských rodín. Značka Gucci už nie je len pre aristokratov a karieristov, ale aj pre generáciu ľudí odchovaných na instagrame, o čom by sa Guccimu a jeho synom ani nesnívalo. Kniha rozpráva príbeh značky od jej začiatkov ako výrobcu luxusných kabeliek a jazdeckých doplnkov cez nezhody a problémy počas vojnových rokov až po znovuzrodenie giganta haute couture v deväťdesiatych rokoch 20. storočia a zameranie na pouličnú módu a novú generáciu fanúšikov pod taktovkou Alessandra Micheleho. Vyše sto starostlivo vybraných fotografií dokumentuje provokatívne, ale zároveň príťažlivé návrhy, ktoré potvrdzujú pozíciu salóna Gucci ako najvplyvnejšej značky súčasnosti. Z anglického originálu preložila Mariana Hyžná.

Jazyk slovenský
Vydavateľ IKAR, a.s.
Rok vydania 2022
Počet strán 160
Typ viazania Knihy viazané
Hmotnosť (g) 339 g
Rozmery (š-v-h) 186x130
EAN 9788055181011
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Slovenské století
-9%
Pavel Kosatík
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
21,95 €
19,98 €
Príručka pre výtvarníkov - kresba a ilustrácia
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Salvador Dalí: Ilustrácie zo 60. rokov
-9%
Salvador Dalí
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
199,00 €
181,09 €
Stanice
-9%
Peter Korček
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
45,00 €
40,95 €
Kreslení krok za krokem
-9%
Vivienne Colemanová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
23,60 €
21,48 €
Akvarel na každý deň - Naučte sa maľovať akvarelom za 30 dní
Jenna Rainney
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,99 €
Dizajn
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
49,90 €
45,41 €
Akvarel ve čtyřech krocích - 150 jednoduchých motivů
-9%
Marina Bakasovová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
20,30 €
18,48 €