Milí zákazníci!

Z dôvodu pokročilého predvianočného času Vám už nevieme zaručiť, že objednávky,  ktoré dostaneme po 18.12.2024  sa k Vám dostanú do Vianoc.

Ďakujeme Vám za pochopenie a DIDEROT kníhkupectvo Vám želá pokojné, veselé Vianoce a šťastný nový rok!

 

William C. Taylor

Ako pracujú maverici - Prečo v biznise víťazia najoriginálnejšie myšlienky

Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky. Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis. Ich úspech dokazuje, že: • Ak ste iní, všetko je iné • Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty • Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva • Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy • Charakter je rovnako dôležitý ako diplom • Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj ka-riérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. WILLIAM C. TAYLOR je spoluzakladateľ a redaktor časopisu Fast Company. Počas jeho vedenia získal časopis početné ocenenia (vrátane dvoch cien National Magazine) a medzi manažérmi a podnikateľmi si získal zanietených stúpencov. Je autorom stĺpca „Under New Management“ v New York Times a publikuje eseje a interview s CEO v Harvard Business Review. So svojou manželkou a dvomi dcérami žije vo Wellesley v Massachusetts. POLLY LaBARRE strávila osem rokov ako šéfredaktorka Fast Company. Písala články o stratégii, tvorivosti a osobných úspechoch a bola jedným z usporiadateľov zhromaždení časopisu Real Time. Mala možnosť osloviť podnikateľskú verejnosť na celom svete a objavila sa v Good Morning America, CNBC a PBS’s Nightly Business Report. Žije v New Yorku.

Zoznámte sa s novátormi, ktorí dnes vytvárajú budúcnosť biznisu. Ich nezvyčajné nápady a prevratné stratégie sa môžu stať vaším podnikateľským plánom na dvadsiate prvé storočie. Ponúkajú lepší (a možno v budúcnosti jediný možný) spôsob, ako riadiť biznis a obstáť v konkurencii. Biznis vo svojej tradičnej podobe je minulosťou. V odvetví za odvetvím stráca stará garda pôdu pod nohami a naopak firmy, ktoré kedysi považovali za čudákov, opovážlivcov a divoké karty – teda za maverikov – víria stojaté vody na trhu a zaznamenávajú výrazný úspech. A má to svoj dôvod: v tomto čase tvrdej konkurencie, obrovskej súťaživosti a neustálej inovácie je iba jeden spôsob, ako obstáť – zasadzovať sa za niečo, čo má hlbší zmysel. To je poznatok, ktorý získate od firiem, manažérov a podnikateľov v knihe Ako pracujú maverici. Títo všetci v podnikaní víťazia vďaka zmenenému pohľadu na to, ako sa robí biznis. Našli nové a vzrušujúce odpovede na výzvy, ktorým čelia organizácie každej veľkosti a lídri v každej oblasti – ako formovať svoju stratégiu, ako prichádzať k novým nápadom, ako si vytvoriť lepší vzťah so zákazníkmi a ako podnietiť ľudí, aby dosahovali mimoriadne výsledky. Kto sú títo maverici? Sú to nové divízie zavedených spoločností ako ING Group, samostatné jednotky fungujúce v rámci obrovských gigantov ako IBM či Procter&Gamble, populárni inovátori ako HBO a Pixar, spoločnosti s netradičným prístupom ako Southwest Airline či Goldcorp, malé a nonkonformné firmy ako Cranium a Craigslist či dravé high-tech spoločnosti typu TopCoder. Všetky tieto spoločnosti ponúkajú nové a zároveň fascinujúce prístupy, z ktorých si každý môže niečo odniesť pre vlastný biznis. Ich úspech dokazuje, že: • Ak ste iní, všetko je iné • Zdieľané hodnoty sú dôležitejšie ako predajné hodnoty • Spoločnosť s najbystrejšími zákazníkmi vyhráva • Niekto nie je sám taký chytrý ako všetci dokopy • Charakter je rovnako dôležitý ako diplom • Skvelí lídri sa nikdy neprestanú učiť Či už ste mladý manažér, ktorý práve začína svoj ka-riérny rast, skúsený líder dohliadajúci na rast svojej spoločnosti, alebo podnikateľ budujúci firmu od piky, kniha Ako pracujú maverici vám v súčasnom vysoko konkurenčnom prostredí pomôže rozmýšľať veľkorysejšie, mieriť vyššie a víťaziť presvedčivejšie. WILLIAM C. TAYLOR je spoluzakladateľ a redaktor časopisu Fast Company. Počas jeho vedenia získal časopis početné ocenenia (vrátane dvoch cien National Magazine) a medzi manažérmi a podnikateľmi si získal zanietených stúpencov. Je autorom stĺpca „Under New Management“ v New York Times a publikuje eseje a interview s CEO v Harvard Business Review. So svojou manželkou a dvomi dcérami žije vo Wellesley v Massachusetts. POLLY LaBARRE strávila osem rokov ako šéfredaktorka Fast Company. Písala články o stratégii, tvorivosti a osobných úspechoch a bola jedným z usporiadateľov zhromaždení časopisu Real Time. Mala možnosť osloviť podnikateľskú verejnosť na celom svete a objavila sa v Good Morning America, CNBC a PBS’s Nightly Business Report. Žije v New Yorku.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Eastone Books
Rok vydania 2008
Počet strán 288
Typ viazania pevná s prebalom
Hmotnosť (g) 520 g
Rozmery (š-v-h) 225x155
EAN 9788089217878
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Manažment sociálnych sietí
-9%
Kuchta Martin, Jankovič Michal
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,99 €
15,47 €
Finanční analýza - 7. aktualizované vydání
-9%
Růčková Petra
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
14,54 €
13,24 €
Image a firemní identita
-9%
Vysekalová J., Mikeš J.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,21 €
5,66 €
Efektívne líderstvo v kocke - Strategické riadenie, operatívny manažment a vedenie ľudí - tri rozmery úspešeného líderstva
-9%
Antony Bell
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,50 €
12,29 €
Průvodce úspěšného obchodníka
-9%
Neckař Petr, Kolář David, Janeček David
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,43 €
16,78 €
Produktivní podnikatel
-9%
Klein Štěpán
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €
Základy úspěšného podnikání - Průvodce z
-9%
Alena Šafrová Drášilová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,63 €
15,14 €
Žltá kniha budovania značky
-9%
Michal Pastier
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
35,90 €
32,67 €