Mirzakarim Sanakulovič Norbekov
Skúsenosti hlupáka, ktorý našiel kľúč a zbavil sa okuliarov
Kedysi sme do všetkých krajín rozposlali informáciu o našej metóde obnovy zraku. Odpovedali len Japonci, za čo im patrí nesmierna vďaka. Poslali nám takýto list: „Pod vedením jedného sociologického ústavu – aby sme nikoho neurazili, dovoľte nám neuvádzať jeho meno – sme urobili výskum medzi študentmi. Vyše osemdesiat percent prípadov dosiahlo pozitívne výsledky. No v tomto okamihu nie je japonská ekonomika schopná čeliť takejto záťaži...“ Nechápal som, čo s tým má ekonomika? Ďalej nasledovalo vysvetlenie: „... Ak by len desať percent z celkového počtu takmer šesťdesiat miliónov Japoncov so zlým zrakom prestalo nosiť okuliare v dôsledku uzdravenia, zostalo by nevyužitých šesť miliónov okuliarov, čo by bol obrovský úder pre japonskú ekonomiku... a preto si myslíme, že takáto metóda obnovy zraku je pre Japonsko predčasná.“ Pozor, odpoveď! Zákon ekonomiky znie: Nemožno prísť o spotrebiteľa! Ak sa uzdravíte alebo, nedajbože, zomriete, po okuliare si určite nepôjdete. Je to tak! Existuje celá sieť organizácií a štruktúr zainteresovaných vo vašom zlom zraku. Pred pár rokmi, keď sa jeden môj žiak rozhodol otvoriť si svoje vlastné učebné centrum na liečenie zraku, nešťastnou náhodou sa ocitol v susedstve s optikou. Delikátne mu povedali: „Nelezte nám do biznisu. Nekradnite nám zákazníkov!“ Takže môj drahý čitateľ, gratulujem vám, stali ste sa klientom! A ak si myslíte, že niekomu záleží na vašom zdraví, tak sa hlboko mýlite. Je to práve naopak, vďaka vášmu zlému zraku zarábajú výrobcovia liekov a okuliarov obrovské peniaze a pri tom sa tvária, ako sa starajú o vaše zdravie, výzor atď. Neustále vám ponúkajú zmenu vzhľadu, vytvárajú nové trendy, cielene vo vás vyvolávajú potrebu sústavne meniť okuliare. U nás si uzdravilo zrak sto zo sto ľudí. A nebolo to jednoduché. Bolo to véééľmi jednoduché! Môže to vyznieť urážlivo, ale na obnovenie zraku netreba veľa rozumu. Stačí toľko, koľko máte, možno vám aj zostane! Na nahromadenie slín v ústach nestačí hýbať len mozgom!
Kedysi sme do všetkých krajín rozposlali informáciu o našej metóde obnovy zraku. Odpovedali len Japonci, za čo im patrí nesmierna vďaka. Poslali nám takýto list: „Pod vedením jedného sociologického ústavu – aby sme nikoho neurazili, dovoľte nám neuvádzať jeho meno – sme urobili výskum medzi študentmi. Vyše osemdesiat percent prípadov dosiahlo pozitívne výsledky. No v tomto okamihu nie je japonská ekonomika schopná čeliť takejto záťaži...“ Nechápal som, čo s tým má ekonomika? Ďalej nasledovalo vysvetlenie: „... Ak by len desať percent z celkového počtu takmer šesťdesiat miliónov Japoncov so zlým zrakom prestalo nosiť okuliare v dôsledku uzdravenia, zostalo by nevyužitých šesť miliónov okuliarov, čo by bol obrovský úder pre japonskú ekonomiku... a preto si myslíme, že takáto metóda obnovy zraku je pre Japonsko predčasná.“ Pozor, odpoveď! Zákon ekonomiky znie: Nemožno prísť o spotrebiteľa! Ak sa uzdravíte alebo, nedajbože, zomriete, po okuliare si určite nepôjdete. Je to tak! Existuje celá sieť organizácií a štruktúr zainteresovaných vo vašom zlom zraku. Pred pár rokmi, keď sa jeden môj žiak rozhodol otvoriť si svoje vlastné učebné centrum na liečenie zraku, nešťastnou náhodou sa ocitol v susedstve s optikou. Delikátne mu povedali: „Nelezte nám do biznisu. Nekradnite nám zákazníkov!“ Takže môj drahý čitateľ, gratulujem vám, stali ste sa klientom! A ak si myslíte, že niekomu záleží na vašom zdraví, tak sa hlboko mýlite. Je to práve naopak, vďaka vášmu zlému zraku zarábajú výrobcovia liekov a okuliarov obrovské peniaze a pri tom sa tvária, ako sa starajú o vaše zdravie, výzor atď. Neustále vám ponúkajú zmenu vzhľadu, vytvárajú nové trendy, cielene vo vás vyvolávajú potrebu sústavne meniť okuliare. U nás si uzdravilo zrak sto zo sto ľudí. A nebolo to jednoduché. Bolo to véééľmi jednoduché! Môže to vyznieť urážlivo, ale na obnovenie zraku netreba veľa rozumu. Stačí toľko, koľko máte, možno vám aj zostane! Na nahromadenie slín v ústach nestačí hýbať len mozgom!
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Citadella |
Rok vydania | 2015 |
Počet strán | 310 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 270 g |
Rozmery (š-v-h) | 138-210 |
EAN | 9788081820137 |
Dodacia doba | nedostupné |