Barbora Kováčová
S inklúziou od raného veku - Dieťa s odlišnosťou a jeho vstup do kolektívu
Úvahy, čo je a čo nie je inklúzia, a či vôbec existuje v našich podmienkach brzdí jedna skutočnosť, NEPRIPRAVENOSŤ, nepripravenosť prostredia, okolia a všetkých. A práve táto knižka jednoducho a jasne objasňuje základné pojmy, ktoré by mali byť súčasťou inklúzie. Sú zoradené v heslári, v abecednom poradí ako heterogenita, jedinečný, predsudok, ... V knihe už je vnímaný človek s odlišnosťou, nielen v zmysle zdravotného znevýhodnenia, ale aj odlišný v zmysle výzoru, správania a pod. Čitateľovi je k dispozícii 41 príkladov z praxe, mnohé z nich Vás prekvapia, iné sú uvádzané aj na zamyslenie, či používanie nálepiek (nepomáhajko, nekamarát) je skutočne vhodnými počas komunikácie. Stalo sa takéto aj mne? Využívam aj ja nálepky počas práce s človekom? Čitateľ nájde odpovede, prečo je nevyhnutné začínať s INKLÚZIOU od RANÉHO VEKU. Autorka popisuje aj možnosti podpory vytvárania inkluzívneho prostredia v materskej škole v zmysle spoločného vzdelávania, akceptácie bez rozdielov, pomoci bez rozdielov a spoločného štartu pre každého v našej spoločnosti ... kniha, ktorá tvrdí, že svoje miesto majú nielen inkluzívne školy, ale aj školy špeciálne ...
Úvahy, čo je a čo nie je inklúzia, a či vôbec existuje v našich podmienkach brzdí jedna skutočnosť, NEPRIPRAVENOSŤ, nepripravenosť prostredia, okolia a všetkých. A práve táto knižka jednoducho a jasne objasňuje základné pojmy, ktoré by mali byť súčasťou inklúzie. Sú zoradené v heslári, v abecednom poradí ako heterogenita, jedinečný, predsudok, ... V knihe už je vnímaný človek s odlišnosťou, nielen v zmysle zdravotného znevýhodnenia, ale aj odlišný v zmysle výzoru, správania a pod. Čitateľovi je k dispozícii 41 príkladov z praxe, mnohé z nich Vás prekvapia, iné sú uvádzané aj na zamyslenie, či používanie nálepiek (nepomáhajko, nekamarát) je skutočne vhodnými počas komunikácie. Stalo sa takéto aj mne? Využívam aj ja nálepky počas práce s človekom? Čitateľ nájde odpovede, prečo je nevyhnutné začínať s INKLÚZIOU od RANÉHO VEKU. Autorka popisuje aj možnosti podpory vytvárania inkluzívneho prostredia v materskej škole v zmysle spoločného vzdelávania, akceptácie bez rozdielov, pomoci bez rozdielov a spoločného štartu pre každého v našej spoločnosti ... kniha, ktorá tvrdí, že svoje miesto majú nielen inkluzívne školy, ale aj školy špeciálne ...
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | REZILIENCIA, s. r. o. |
Rok vydania | 2019 |
Počet strán | 100 |
Typ viazania | Paperback |
Hmotnosť (g) | 142 g |
Rozmery (š-v-h) | 150-210 |
EAN | 9788097227753 |
Dodacia doba | nedostupné |