Jaroslav Kita a kolektív

Marketing 2017

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Cieľom učebnice je poznanie základov marketingu a vytvorenie syntetickej predstavy o vednej disciplíne, ktorá je schopná reagovať na zložité a neisté situácie a byť nástrojom konkurencieschopnosti podniku. Štruktúra a obsah učebnice kladú dôraz na pochopenie zmyslu a princípu marketingu v kontex-te vývoja marketingových koncepcií. Kniha je zostavená tak, aby logickým postupom viedla problematikou marketingu. Vychádza zo základných pojmov a smeruje k analýze toho, čo sa uskutočňuje v podniku, ktorý realizuje marketing. Tabuľky a grafy umožňujú vizualizáciu jej najdôležitejších častí. Zhrnutie na konci každej kapitoly uľahčuje osvojenie si problematiky. Otázky a úlohy čitateľa vedú k nachádzaniu riešení a k aplikácii niektorých základných aspektov marketingu. Po preštudovaní učebnice marketingu získa čitateľ všeobecný prehľad o jednotlivých tematických okruhoch, ktorými sú: teoretické východiská marketingu, prostredie marketingovej činnosti podniku, marketingové strategické rozhodnutia, nástroje marketingu a rozvoj marketingovej koncepcie. Publikácie je určená nielen študentom marketingu, ale aj všetkým, ktorí v tejto oblasti pracujú, alebo sa o marketing zaujímajú, pretože marketing je v súčasnosti všadeprítomný.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Wolters Kluwer
Rok vydania 2017
Počet strán 419
Typ viazania Mäkká väzba
Hmotnosť (g) 835 g
Rozmery (š-v-h) 175-250
EAN 9788081685507
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Uspejte v online
Performics a kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €
Hodnocení - Management do kapsy 12
-83%
Frank Scott-Lennon
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,89 €
1,00 €
Najväčší obchodník na svete II. časť -   Koniec príbehu
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Kincukuroi - Umenie liečiť emočné rany
-9%
Tomás Navarro
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Najväčší obchodník na svete
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Rebel - Príbeh najneobvyklejšieho pracoviska na svete
-9%
Ricardo Semler
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,90 €
17,20 €
Metóda Wima Hofa - Aktivujte svoj fyzický aj mentálny potenciál a prekonávajte vlastné limity
-9%
Wim Hof
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,90 €
15,38 €