Vanda Maráková

Marketingová komunikácia v cestovnom ruchu

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.

Prostredie cestovného ruchu sa vyznačuje výrazným konkurenčným bojom jednotlivých organizácií. Preto je veľmi dôležité odlíšiť sa od konkurenčných produktov, a to vytvorením silnej značky a budovaním pozitívneho imidžu. Nestačí ponúknuť kvalitný produkt a čakať na zákazníka. Pre marketingových pracovníkov je veľmi dôležitým faktorom úspechu integrácia marketingovej komunikácie, ktorá je predpokladom na to, aby sa komunikačné posolstvo nestratilo v záplave konkurenčných oznamov a zaujalo cieľové trhy. Autorka sa v publikácii venuje aplikáciám konceptu marketingovej komunikácie v cestovnom ruchu na úrovni cieľových miest cestovného ruchu, pričom okrajovo sa zaoberá aj aplikáciami na mikroúrovni (podniky cestovného ruchu). Ambíciou autorky je priniesť publikáciu, ktorá bude obohatením poznania a inšpiráciou nielen pre akademickú obec, ale bude zaujímavá aj pre prax. Súčasťou publikácie je prezentovanie nových trendov a príkladov dobrej praxe, ako aj prípadových štúdií.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Wolters Kluwer
Rok vydania 2016
Počet strán 166
Typ viazania Paperback
Hmotnosť (g) 300 g
Rozmery (š-v-h) 170x240
EAN 9788081683947
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Daňový sprievodca 2024 - s komentárom
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,90 €
10,83 €
1000 riešení 4/2024
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,00 €
15,47 €
1000 riešení  3/2024 - Zamestnávanie a pracovnoprávne vzťahy
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,00 €
15,47 €
Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2019
-9%
Ing.Anna Cenigová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
25,30 €
23,03 €
Repetitórium pracovného práva (Druhé, prepracované a doplnené vydanie)
-9%
Marián Mészáros, Lucia Váryová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
29,00 €
26,39 €
1000 riešení 1/2024 - Účtovná závierka v PÚ a v JÚ
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
17,00 €
15,47 €
Škola mzdovej účtovníčky 2023
-9%
Jozef Mihál
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
79,20 €
72,08 €
Administratíva a korešpondencia pre 4. ročník
Kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
27,00 €