David B.Yoffie, Michael A. Cusumano
Stratégie úspešných
Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs – velikáni, ktorí navždy zmenili svet a naše životy. Kniha, ktorú držíte v rukách, nie je biografická. -Odpovedá skôr na otázku, čo sa skrýva za ich nesmiernym úspechom, ako dokázali vybudovať z malých firiem nadnárodné a najdrahšie spoločnosti na svete a aké boli ich stratégie. David B. Yoffie a Michael A. Cusumano sledovali týchto troch lídrov a ich spoločnosti vyše tridsať rokov. Obaja prednášajú na Harvarde a Massachusettskom technologickom inštitúte o stratégiách v podnikaní, technologických inováciách a podnikateľskej činnosti. Spoločne napísali bestseller Competing on Internet Time a ich dlhoročné skúsenosti sú zárukou toho, že knihu Stratégie úspešných vytvorili skutoční odborníci. Autori postavili koncept svojej najnovšej knihy na množstve rozhovorov nielen s legendárnymi generálnymi riaditeľmi spoločností Microsoft, Intel a Apple, ale tiež s ich najbližšími spolupracovníkmi, a dokonca aj s konkurentmi. V Stratégiách úspešných zaujímavým spôsobom analyzujú zhodné črty a odlišnosti týchto troch jednotlivcov a opisujú, v čom každý z nich uspel a v čom zlyhal. Päť nadčasových lekcií, ktoré predostierajú čitateľovi ako výsledok svojho dlhoročného výskumu, môže zásadným spôsobom zmeniť život každého manažéra alebo podnikateľa, ktorý sa nimi rozhodne riadiť. Kniha Stratégie úspešných však nie je určená iba pre nadšencov počítačov, riaditeľov a podnikateľov – vďaka svojmu zrozumiteľnému jazyku a množstvu zaujímavých informácií môže byť inšpiráciou pre každého, koho zaujímajú praktiky podnikania vo svete špičkových technológií.
Bill Gates, Andy Grove a Steve Jobs – velikáni, ktorí navždy zmenili svet a naše životy. Kniha, ktorú držíte v rukách, nie je biografická. -Odpovedá skôr na otázku, čo sa skrýva za ich nesmiernym úspechom, ako dokázali vybudovať z malých firiem nadnárodné a najdrahšie spoločnosti na svete a aké boli ich stratégie. David B. Yoffie a Michael A. Cusumano sledovali týchto troch lídrov a ich spoločnosti vyše tridsať rokov. Obaja prednášajú na Harvarde a Massachusettskom technologickom inštitúte o stratégiách v podnikaní, technologických inováciách a podnikateľskej činnosti. Spoločne napísali bestseller Competing on Internet Time a ich dlhoročné skúsenosti sú zárukou toho, že knihu Stratégie úspešných vytvorili skutoční odborníci. Autori postavili koncept svojej najnovšej knihy na množstve rozhovorov nielen s legendárnymi generálnymi riaditeľmi spoločností Microsoft, Intel a Apple, ale tiež s ich najbližšími spolupracovníkmi, a dokonca aj s konkurentmi. V Stratégiách úspešných zaujímavým spôsobom analyzujú zhodné črty a odlišnosti týchto troch jednotlivcov a opisujú, v čom každý z nich uspel a v čom zlyhal. Päť nadčasových lekcií, ktoré predostierajú čitateľovi ako výsledok svojho dlhoročného výskumu, môže zásadným spôsobom zmeniť život každého manažéra alebo podnikateľa, ktorý sa nimi rozhodne riadiť. Kniha Stratégie úspešných však nie je určená iba pre nadšencov počítačov, riaditeľov a podnikateľov – vďaka svojmu zrozumiteľnému jazyku a množstvu zaujímavých informácií môže byť inšpiráciou pre každého, koho zaujímajú praktiky podnikania vo svete špičkových technológií.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Vydavateľstvo Motýľ s. r. o. |
Rok vydania | 2015 |
Počet strán | 256 |
Typ viazania | Knihy viazané |
Hmotnosť (g) | 492 g |
Rozmery (š-v-h) | 150-210 |
EAN | 9788081640650 |
Dodacia doba | nedostupné |