Tomáš Borec

Moderná biznis etiketa pre manažérov - 2. rozšírené vydanie

Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú tvár podniku, ale čoraz viac ľudia. Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu. V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.

Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú tvár podniku, ale čoraz viac ľudia. Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu. V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Neopublic, s. r. o.
Rok vydania 2010
Počet strán 143
Typ viazania Paperback
Hmotnosť (g) 162 g
Rozmery (š-v-h) 125-200
EAN 9788097046606
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Uspejte v online
Performics a kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €
Hodnocení - Management do kapsy 12
-83%
Frank Scott-Lennon
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,89 €
1,00 €
Najväčší obchodník na svete II. časť -   Koniec príbehu
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Kincukuroi - Umenie liečiť emočné rany
-9%
Tomás Navarro
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Najväčší obchodník na svete
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Rebel - Príbeh najneobvyklejšieho pracoviska na svete
-9%
Ricardo Semler
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,90 €
17,20 €
Metóda Wima Hofa - Aktivujte svoj fyzický aj mentálny potenciál a prekonávajte vlastné limity
-9%
Wim Hof
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,90 €
15,38 €