Tomáš Borec

Moderná biznis etiketa pre manažérov - 2. rozšírené vydanie

Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú tvár podniku, ale čoraz viac ľudia. Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu. V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.

Ak sa knižka rýchle vypredá, môže to mať dve príčiny: vytlačilo sa jej málo, alebo čitatelia ju považujú za užitočnú. Druhé vydanie, na želanie čitateľov rozšírené o dve kapitoly, sa pridržiava pôvodného zámeru. Poukazuje na skutočnosť, že biznis etiketa sa v školách nevyučuje, hoci je preukázané, že imidž spoločnosti, podniku či firmy dnes viac ako kedykoľvek predtým určuje správanie sa jeho pracovníkov. A to tak medzi sebou, ako aj voči zákazníkom či obchodným partnerom. Nie sú to len výrobky, alebo výkony, ktoré vytvárajú tvár podniku, ale čoraz viac ľudia. Kto pravidlá biznis etikety neovláda, mal by sa ich doučiť. Vedieť sa primerane správať v každej situácii je profesionálne, nevyžaduje si mimoriadne náklady, no čoraz viac sa stáva kľúčom k úspechu. V úvode knižky sa nachádza test, v ktorom čitateľ môže zistiť, či sa vie správať podľa pravidiel biznis etikety, či sa s istotou dokáže pohybovať na klzkom parkete obchodnej kultúry a či má jeho komunikácia s obchodnými partnermi, ako aj kolegami, požadovanú úroveň. Otázky a odpovede v knižke sú rozdelené do 25 kapitol.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Neopublic, s. r. o.
Rok vydania 2010
Počet strán 143
Typ viazania Paperback
Hmotnosť (g) 162 g
Rozmery (š-v-h) 125-200
EAN 9788097046606
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Mezinárodní turismus
-70%
Monika Palatková
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
3,90 €
Najväčší obchodník na svete II. časť -   Koniec príbehu
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Mních, ktorý predal svoje Ferrari
-9%
Robin Sharma
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,99 €
9,10 €
12 pravidiel pre život
-9%
Jordan B. Peterson
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
19,90 €
18,11 €
Uspejte v online
Performics a kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Umenie obchodných vojen - Cenné lekcie z dejín biznisu
-9%
David Brown
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Bohatý otec, chudobný otec - 4. vydanie
-9%
Robert T. Kiyosaki
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,90 €
15,38 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €