Janka Táborecká-Petrovičová

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Jazyk slovenský
Vydavateľ IURA EDITION spol. s r.o.
Rok vydania 2011
Počet strán 107
Typ viazania Brožovaná väzba
Hmotnosť (g) 204 g
Rozmery (š-v-h) 170-240
EAN 9788080783983
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Daňové právo Slovenskej republiky
Vladimír Babčák
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
26,70 €
Podvojné účtovníctvo podnikateľov 2019
-9%
Ing.Anna Cenigová
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
25,30 €
23,03 €
Aktualizácia I/1 2024 Daňové a účtovné zákony
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,30 €
5,74 €
Poradca 9/2024 – Daňový poriadok
-9%
kol.
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,50 €
10,47 €
Repetitórium teórie štátu
-9%
Dominik Šoltys
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
25,00 €
22,75 €
Poradca 4/2025 – Zákon o ochrane spotrebiteľa – nový zákon s komentárom
-9%
autor neuvedený
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,50 €
10,47 €
Optimalizácia dane, bez chýb, pokút a penále
-9%
Anton Kolembus
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,80 €
8,92 €
Aktualizácia V/1 2024 Štátna služba, informačné technológie verejnej správy
-9%
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
6,30 €
5,74 €