Janka Táborecká-Petrovičová

Modely spotrebiteľského správania sociálnych tried pri tvorbe marketingovej stratégie

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Hlavným cieľom publikácie je navrhnúť modely spotrebiteľského správania sociálnych tried tak, aby mohli byť využiteľné pri tvorbe marketingovej stratégie podniku. Zameriava sa na identifikáciu sociálnych tried v rámci sociálnej stratifikácie slovenskej populácie, na analýzu spotrebiteľského správania sociálnych tried, na určenie miery vplyvu sociálnej triedy na spotrebiteľov, na použitie zistených výsledkov do návrhu modelov spotrebiteľského správania sociálnych tried a na ich uplatnenie v jednotlivých fázach tvorby marketingovej stratégie. Publikácia je určená študentom vysokých škôl ekonomického zamerania, najmä však študentom v špecilizáciách zameraných na marketing a manažment, a marketingovým manažérom, pre ktorých môže byť pomôckou pri vyčíslení vplyvu sociálnych tried na spotrebiteľov, pri voľbe vhodného segmentačného kritéria, pri výbere cieľového trhu a v konečnom dôsledku pri ich rozhodovaní o tvorbe ponuky pre segmenty sociálnych tried.

Jazyk slovenský
Vydavateľ IURA EDITION spol. s r.o.
Rok vydania 2011
Počet strán 107
Typ viazania Brožovaná väzba
Hmotnosť (g) 204 g
Rozmery (š-v-h) 170-240
EAN 9788080783983
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Konverzácia a európska literatúra
-9%
Adam Bžoc
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,99 €
14,56 €
Príbeh filozofie - Kľúč ku klasickým dielam
-9%
Robert Zimmer
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
11,95 €
10,88 €
Základné otázky filozofie
-9%
Jozef Bugár
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,90 €
9,01 €
Myšlienky k sebe samému
Marcus Aurelius
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,96 €
Sila rozumu v bláznivej dobe - Manuál kritického myslenia
-9%
Ján Markoš
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,90 €
12,65 €
Umenie vojny
-9%
Sun - ć
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
9,90 €
9,01 €
Tao Te ťing (2.vydanie) - čiže Kánon o (Ceste) Tao (Energie) Te
-9%
Lao c‘, Marina Čarnogurská
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
39,60 €
36,04 €
Mať či byť
-9%
Erich Fromm
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
12,90 €
11,74 €