Kolektív

Služby, z ktorých padnete na zadok

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www.socksoff.com.

Keď sa po prvý raz na pulty kníhkupectiev dostala kniha Služby, z ktorých padnete na zadok, mnohí sa pýtali: Záleží až tak na službách? O dvadsať rokov neskôr, keď máme za sebou revolúciu v službách zákazníkom, je nepísaným pravidlom, že čo najlepšie služby vedú k vyšším ziskom a rýchlejšiemu rastu. Internet zmenil spôsob, akým zákazníci nakupujú, ale základné pravidlá poskytovania výnimočných služieb zostali nezmenené. V tejto špeciálnej edícii, ktorou oslavujeme dvadsiate výročie prvého vydania knihy, vám prinášame nové tipy, techniky a rady, čo robiť, aby z vašich služieb padli zákazníci na zadok. Či už ste nováčikom v oblasti zákazníckych služieb, alebo skúseným profesionálom, v tejto knihe nájdete: • Rady, ako zákazníkom vyraziť dych, ako dokonale riešiť problémy, ako sa správne rozhodnúť, kedy možno obísť alebo si prispôsobiť pravidlá, ako pracovať s kultúrnymi a generačnými rozdielmi, alebo ako efektívne pristupovať k nepríjemným zákazníkom. • Príklady z praxe a úplne nové kapitoly o tom, ako využí­vať so­ciálne médiá na komunikáciu so zákazníkmi, ako si udržať nadhľad, ako kladne reagovať na negatívnu spätnú väzbu, a ešte oveľa viac. PERFORMANCE RESEARCH ASSOCIATES, Inc. založil v roku 1972 už zosnulý Ron Zemke, jeden z popredných predstaviteľov americkej revolúcie v zákazníckych službách. Spoločnosť poskytuje rôznym spoločnostiam tréning a konzultačné služby týkajúce sa kvality, zákazníckej vernosti a tvorby kultúry orientovanej na zákazníkov. Medzi klientov Performance Research Associates patrili PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Prudential Insurance, Harley-Davidson, GlaxoSmithKline, tematické parky Universal Studios, Motorola, Turner Broadcasting System a mnoho ďalších. Firma sídli v Minneapolise. Viac informácií nájdete na našich webových stránkach www.socksoff.com.

Jazyk slovenský
Vydavateľ Vydavateľstvo Motýľ, s. r. o.
Rok vydania 2013
Počet strán 272
Typ viazania Knihy viazané
Hmotnosť (g) 368 g
Rozmery (š-v-h) 205x135
EAN 9788089482955
Dodacia doba nedostupné


Dalšie obľúbené tituly z kategórie:


Uspejte v online
Performics a kolektív autorov
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
24,90 €
Koncentrace
-9%
Bailey Chris
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
13,71 €
12,48 €
Hodnocení - Management do kapsy 12
-83%
Frank Scott-Lennon
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
5,89 €
1,00 €
Najväčší obchodník na svete II. časť -   Koniec príbehu
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Kincukuroi - Umenie liečiť emočné rany
-9%
Tomás Navarro
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
15,90 €
14,47 €
Najväčší obchodník na svete
-9%
Og Mandino
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
8,90 €
8,10 €
Rebel - Príbeh najneobvyklejšieho pracoviska na svete
-9%
Ricardo Semler
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
18,90 €
17,20 €
Metóda Wima Hofa - Aktivujte svoj fyzický aj mentálny potenciál a prekonávajte vlastné limity
-9%
Wim Hof
Dodacia doba
online cena - Skladom - 1 pracovný deň
16,90 €
15,38 €