Palo Hapák
Lúzer v Afrike
Keď človek cestuje do Afriky, je nabitý množstvom cestovateľských predsavzatí a očakávaní. Má všetko vymyslené a naplánované. V kritických situáciach však zlyháva, nič mu nevychádza podľa plánu, má narušené sebavedomie a postupne sa zmieruje s tým, že v Afrike je to inak a naše pravidlá, skúsenosti a zvyklosti sú mu úplne nanič. Stále viac si pripadá ako lúzer... Ale na Afriku a jej černoškov nezanevrie... Trinásť autentických príbehov zachytáva všetky omyly, zlyhania a chyby, akých sa turista-lúzer dopustí na cestách v Afrike, kým si ju nakoniec úplne nezamiluje. Palo Hapák (1961, Bratislava), vyštudoval socioekonomickú geografiu. V roku 1994 založil a vydával branžový časopis o marketingu a reklame Stratégie. Po začlenení Stratégií do medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines pokračoval až do roku 2010 ako riaditeľ jeho slovenskej pobočky. Je spoluzakladateľom združenia THEMARKETERS.BIZ, venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. Má rád Afriku, marketing a pivo
Keď človek cestuje do Afriky, je nabitý množstvom cestovateľských predsavzatí a očakávaní. Má všetko vymyslené a naplánované. V kritických situáciach však zlyháva, nič mu nevychádza podľa plánu, má narušené sebavedomie a postupne sa zmieruje s tým, že v Afrike je to inak a naše pravidlá, skúsenosti a zvyklosti sú mu úplne nanič. Stále viac si pripadá ako lúzer... Ale na Afriku a jej černoškov nezanevrie... Trinásť autentických príbehov zachytáva všetky omyly, zlyhania a chyby, akých sa turista-lúzer dopustí na cestách v Afrike, kým si ju nakoniec úplne nezamiluje. Palo Hapák (1961, Bratislava), vyštudoval socioekonomickú geografiu. V roku 1994 založil a vydával branžový časopis o marketingu a reklame Stratégie. Po začlenení Stratégií do medzinárodného vydavateľstva Sanoma Magazines pokračoval až do roku 2010 ako riaditeľ jeho slovenskej pobočky. Je spoluzakladateľom združenia THEMARKETERS.BIZ, venuje sa konzultačnej a poradenskej činnosti v oblasti marketingu a komunikácie v projektoch pod značkou RULEZZ.SK. Má rád Afriku, marketing a pivo
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Albert Marenčin - Vydavateľstvo PT |
Rok vydania | 2013 |
Počet strán | 180 |
Typ viazania | pevná s prebalom |
Hmotnosť (g) | 326 g |
Rozmery (š-v-h) | 205x135 |
EAN | 9788081141966 |
Dodacia doba | nedostupné |