Kellie A. McElhaney
Dobrý biznis - Strategická príručka ako zladiť program spoločenskej zodpovednosti so značkou
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade, ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne odkomunikované do vnútra firmy i navonok. Kniha Dobrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom stranám – firme i komunite.
Zodpovedné podnikanie (Corporate Social Responsibility) sa stáva čoraz dôležitejšou súčasťou biznis stratégie firiem. Často však ide o iniciatívu, ktorá je síce dobre mienená, ale nie celkom dôsledne premyslená a jej výsledky nie sú takým prínosom pre komunitu a samotnú firmu, akým by mohli byť. CSR aktivity pritom ponúkajú možnosť získať výrazné konkurenčné výhody, ale iba v prípade, ak sú zosúladené so strategickými cieľmi spoločnosti a správne odkomunikované do vnútra firmy i navonok. Kniha Dobrý biznis ponúka návod na to, ako formulovať a uskutočňovať CSR iniciatívy tak, aby priniesli čo najväčšie benefity obom stranám – firme i komunite.
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Eastone Books |
Rok vydania | 2011 |
Počet strán | 216 |
Typ viazania | pevná s prebalom |
Hmotnosť (g) | 406 g |
Rozmery (š-v-h) | 210x140 |
EAN | 9788081091933 |
Dodacia doba | nedostupné |