Mark Harnett
Stručný sprievodca - Google AdWords - Ako sa dostať na prvé miesto vo vyhľadávači Google a získať nových zákazníkov
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva a ponúka cenné rady na vytvorenie úspešnej online kampane. Obsahuje názorné prípadové štúdie využitia Google AdWords v praxi a odporúčania na vylepšenie základných obchodných praktík. Vďaka zrozumiteľnému štýlu, ktorým je kniha napísaná, poskytne aj menej technicky zdatnému čitateľovi základné informácie potrebné na úspešné využitie AdWords. Stručný sprievodca Google AdWords vysvetľuje: • ako si zriadiť AdWords účet • ktoré produkty je výhodnejšie predávať online • ako napísať inzerát tak, aby ste na tom čo najviac zarobili • ako platiť čo najmenej za najvyhľadávanejšie slová • ako sledovať štatistiku online predaja a informácie o zákazníkoch • ako sa pri online inzercii vyhnúť chybám, ktoré by vás stáli peniaze
Stručný sprievodca ku Google AdWords je príručka pre každého, kto chce využiť internet ako zdroj príjmov a úspešne prezentovať svoje výrobky či služby. Prináša všetky základné informácie o podstate a tajomstvách reklamy, pri ktorej platíte za kliknutie. Prezrádza, čo a ako sa na internete najlepšie predáva a ponúka cenné rady na vytvorenie úspešnej online kampane. Obsahuje názorné prípadové štúdie využitia Google AdWords v praxi a odporúčania na vylepšenie základných obchodných praktík. Vďaka zrozumiteľnému štýlu, ktorým je kniha napísaná, poskytne aj menej technicky zdatnému čitateľovi základné informácie potrebné na úspešné využitie AdWords. Stručný sprievodca Google AdWords vysvetľuje: • ako si zriadiť AdWords účet • ktoré produkty je výhodnejšie predávať online • ako napísať inzerát tak, aby ste na tom čo najviac zarobili • ako platiť čo najmenej za najvyhľadávanejšie slová • ako sledovať štatistiku online predaja a informácie o zákazníkoch • ako sa pri online inzercii vyhnúť chybám, ktoré by vás stáli peniaze
Jazyk | slovenský |
Vydavateľ | Eastone Books |
Rok vydania | 2011 |
Počet strán | 128 |
Typ viazania | brožovaná |
Hmotnosť (g) | 147 g |
Rozmery (š-v-h) | 195x130 |
EAN | 9788081091766 |
Dodacia doba | nedostupné |