Ivo Toman
Multi Level Marketing - Jak začít
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch na nej nemusel nič meniť. Len vám na konci pridal ako bonus jednu prekvapivú myšlienku. Tá vám odhalí hlavné príčiny väčšiny neúspechov v sieťovom predaji. Obsah: 1. Prečo práve MLM? 2. Budovanie siete. 3. Sedem úloh sponzora: Vlastný cieľ. 4. Menný zoznam. 5. Plánovanie času. 6. Pozvanie. 7. Predajný rozhovor. 8. Dosledovanie. 9. Námietky a argumentácia. 10. Pozitívne myslenie. 11. Bonus. Čo v pôvodnej knihe nebolo a čo rozhoduje o úspechu.
V roku 1995 napísal Ivo Toman knihu Jak začít multi level marketing, strašák nebo příležitost. Za krátky čas sa stala najpredávanejšou knihou v oblasti priameho predaja v Čechách a na Slovensku. Predalo sa jej viac ako 120 000 kusov. Teraz ju pre vás Ivo Toman upravil a nahovoril na CD. Ani po 15-rokoch na nej nemusel nič meniť. Len vám na konci pridal ako bonus jednu prekvapivú myšlienku. Tá vám odhalí hlavné príčiny väčšiny neúspechov v sieťovom predaji. Obsah: 1. Prečo práve MLM? 2. Budovanie siete. 3. Sedem úloh sponzora: Vlastný cieľ. 4. Menný zoznam. 5. Plánovanie času. 6. Pozvanie. 7. Predajný rozhovor. 8. Dosledovanie. 9. Námietky a argumentácia. 10. Pozitívne myslenie. 11. Bonus. Čo v pôvodnej knihe nebolo a čo rozhoduje o úspechu.
Nyelv | magyar |
Kiadó | Taxus International |
Megjelenés éve | 2009 |
Oldalak száma | 75 |
Kötés típusa | pevná |
Súly (g) | 80 g |
Méretek (Sz-M-H) | 125x140 |
EAN | 8586011220252 |
Szállítási idő | Nem elérhető |